Bemutatkozás helyett

Fél év alatt megszabadultam 20+ kg-tól (UPDATE: egy év alatt 30 kg-tól), és ahelyett, hogy egy emelet megmászása után lihegnék, ma 32 perc (UPDATE: 30 perc) alatt futok 5,2 km-t. Nincs rá semmilyen csodadiéta, gyógyszer vagy recept, a képlet nagyon egyszerű: kevesebb energiát vigyél be a szervezetedbe, mint amennyi naponta elhasználsz. Hogyan? Ehhez próbálok segítséget nyújtani a saját tapasztalataim leírásával, közben remélve, hogy az írás és a nyilvánosság engem is rászorít arra, hogy ne hagyjam abba, és elérjem azt az alakot, ami után megfordulnak a pasik az utcán :) ABSZOLÚT UPDATE: 2012. december 28. napjára babát várunk :) Ennek örömére a fogyókúrát felfüggesztettem, de a kalóriaszámolást és a tápanyagarányokra való odafigyelést, valamint a megengedett mozgást továbbra is megtartom. Ennek fényében picit megváltozott az újabb bejegyzések jellege, de a blog továbbra is az egészséges étkezésről fog szólni, nem szándékozom baba-mama blogba átmenni. Elérhetőség: prettywitch@hotmail.hu

Utolsó kommentek

  • leningrad: Vissza, vissza, visssza! :) (2015.06.14. 00:48) Újrakezdés
  • PrettyWitch: @Irén Hegyi: Gratulálok, ügyes vagy! (2014.03.24. 18:47) Újrakezdés
  • Irén Hegyi: @PrettyWitch: tegnap mérlegeltem. -8 nál tartok!!! wááá :)) mondjuk az elmúlt héten 3x bicajozt... (2014.03.24. 15:25) Újrakezdés
  • PrettyWitch: @Irén Hegyi: Én azért ettem sok tejterméket, mert nem vagyok nagy húsevő, fehérje meg kellett. Meg... (2014.03.19. 20:23) Újrakezdés
  • Irén Hegyi: @Tiktak: igen, elírtam. bocsi. heti fél, az biztos. Próbáltam a PrettyWitch által leírt kórházi di... (2014.03.19. 19:11) Újrakezdés
  • Utolsó 20

Az előző bejegyzés folytatása.

Jöjjenek a hétvégi receptek:

Spenót főzelék:

Lemért összetevők: 10 g fokhagyma 137 kcal/100g 14 kcal

900 g mirelit spenót 23 kcal/100g 207 kcal

500 ml tej (0,5%-os) 38 kcal/dl 190 kcal







Készétel összesen:




411 kcal

Eredetileg rántással készül, de arra jutottam, hogy minek rakjak bele lisztet, ha nem muszáj? 2 zacskó 450g-os spenótot hagytam kiolvadni (zacskóban csináljátok, egy kis lyukat szúrva a zacsira, az így kifolyó vizet ki kell önteni, én nem tettem, de jobb lett volna), majd bele egy teflon vagy kerámia edénybe (vettem kerámiát, egyelőre nagyon szeretem), hozzá a tej (én most kaptam 0,5%-os zsírtartalmút, de a 1,5%-os is jó) és a fokhagyma, só ízlés szerint. Legközelebb kipróbálom csak 3 dl tejjel, mert hajszálnyit híg lett. Az egészet összefőztem, és az EGÉSZET meg is ettem :) Utána úgy éreztem magam, mint már nagyon régen: hogy dugig ettem magam. Régóta hiányolt érzés volt :) Ha szeretitek a spenótot, feltétlenül próbáljátok ki, az egész nagy adag cucc csak 411 kalória volt. Hihetetlen :)

Stracciatellás mousse light:

Lemért összetevők: 500 g tej (0,5%-os) 38 kcal/dl 190 kcal

46 g Linessa por

240 kcal
Készétel összesen: 546 g


430 kcal

100 g


79 kcal
Készétel 1 adag: 137 g


108 kcal

A LIDL-ben kaptam, Linessa termék. Nekem bejött, de hogy egy elfogulatlan véleményt is mondjak, K. szerint "édes, de semmi extra". Nos, az édes nekem pont elég volt :)

Kínai illatos csirke:

Lemért összetevők: 150 g vöröshagyma 40 kcal/100g 60 kcal

800 g Uncle Ben's kínai illatos mártás 45 kcal/100g 360 kcal

800 g csirkemell 112 kcal/100g 896 kcal



currypor













bors






őrölt kömény






E-Z olaj



Készétel összesen: 1441 g


1316 kcal

100 g


91 kcal
Készétel 1 adag: 187 g


171 kcal

A hagymát kicsit megsózva E-Z olajon megpároltam (hagyma egyébként a hivatalos recept szerint nem kell hozzá, csak a mi mániánk), hozzá a felkockázott csirkemell, pirítani, utána jöhet az összes többi, ja meg egy pici víz is, és összefőzni, amíg a hús kész nincs. Igazából nagyon hamar kész lett, és nem is volt rossz íze, csak nem nagyon volt íze. Próbáltunk rajta javítani fűszerekkel, de nem igazán sikerült. Többet ilyet nem csinálok :(

Valakinek van esetleg finom és egyszerű kínai receptje?

Címkék: recept

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://prettywitch.blog.hu/api/trackback/id/tr554136173

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

thatsme 2012.02.20. 01:26:58

üveg pezsgő? o.O én is ittam szombaton. mondjuk 3 decitől fejre is álltam :D
a bicepszet én is egérnek/patkánynak hívom :D nekem is van már, de elég halvány, meg ahogy (tapizásból) kivettem a pasiknak atomkemény, az enyém meg épp csak szilárdabb, mintha teveszrba nyúlnék :)
poén, h tényleg csak 400 körüli kcal, de komolyan, az egészet?? :O vagyis több, mint 1 kiló kaját? :O felelőtlen voltam, amikor a múltkor azt mondtam neked, hogy énis tudok ám nagyot zabálni :D
kínai: én "hortensia-módra" csináltam :) ugyanígy hagyma, csirkemell, fűszerek, aztán 2-3 felvágott paradicsom, kb. fél pohár víz, amiben 3 db édesítőt feloldottam, és addig főztem az egészet, amíg homogén nem lett. aztán kaliforniai paprikát és mandarint vágtam bele (azok voltak itthon), de meg lehet próbálni ananásszal meg répával is :)

B.-né Erika 2012.02.20. 12:05:33

Akkor lehet majd ezalatt a mérlegmentes nap alatt lekúszik 70 alá :) lenne ám nagy izgalom hirtelen :) jó lenne , drukkolok!!!!

debramorgan 2012.02.20. 14:06:09

Boszi, nagyon jók ezek az új bejegyzések:) Recept, meg minden, szupi! Ez a mousse felcsigázott....

Azanna 2012.02.20. 14:07:31

kínai kaját nem szeretem :) Amúgy szerintem az Uncle Ben's volt a ludas. Mármint az ízetlenségben.

PrettyWitch 2012.02.20. 19:01:25

@thatsme: @Azanna: Az édes-savanyú Uncle Ben's szerintem nem rossz (viszont cukros), de ez nem lett a kedvencem. Megpróbálom majd azt, ahogy Thatsme írta Hortensia nyomán, ha le tudok szakadni a következő hétvégéken az indiai csirkéről :)
Spenót: megettem, az egészet :( Szerintem nem igaz az a hiedelem, hogy összeszűkül a gyomrom :(

@B.-né Erika: A 70 még messze van, de még van is rá időm.

@debramorgan: Örülök, ha tetszik :) Amikor főzök valami újat, mivel úgyis számolom, semmibe nem telik feltenni, csak ez mutatja, hogy milyen gyakorisággal főzök :)
süti beállítások módosítása