Bemutatkozás helyett

Fél év alatt megszabadultam 20+ kg-tól (UPDATE: egy év alatt 30 kg-tól), és ahelyett, hogy egy emelet megmászása után lihegnék, ma 32 perc (UPDATE: 30 perc) alatt futok 5,2 km-t. Nincs rá semmilyen csodadiéta, gyógyszer vagy recept, a képlet nagyon egyszerű: kevesebb energiát vigyél be a szervezetedbe, mint amennyi naponta elhasználsz. Hogyan? Ehhez próbálok segítséget nyújtani a saját tapasztalataim leírásával, közben remélve, hogy az írás és a nyilvánosság engem is rászorít arra, hogy ne hagyjam abba, és elérjem azt az alakot, ami után megfordulnak a pasik az utcán :) ABSZOLÚT UPDATE: 2012. december 28. napjára babát várunk :) Ennek örömére a fogyókúrát felfüggesztettem, de a kalóriaszámolást és a tápanyagarányokra való odafigyelést, valamint a megengedett mozgást továbbra is megtartom. Ennek fényében picit megváltozott az újabb bejegyzések jellege, de a blog továbbra is az egészséges étkezésről fog szólni, nem szándékozom baba-mama blogba átmenni. Elérhetőség: prettywitch@hotmail.hu

Utolsó kommentek

  • leningrad: Vissza, vissza, visssza! :) (2015.06.14. 00:48) Újrakezdés
  • PrettyWitch: @Irén Hegyi: Gratulálok, ügyes vagy! (2014.03.24. 18:47) Újrakezdés
  • Irén Hegyi: @PrettyWitch: tegnap mérlegeltem. -8 nál tartok!!! wááá :)) mondjuk az elmúlt héten 3x bicajozt... (2014.03.24. 15:25) Újrakezdés
  • PrettyWitch: @Irén Hegyi: Én azért ettem sok tejterméket, mert nem vagyok nagy húsevő, fehérje meg kellett. Meg... (2014.03.19. 20:23) Újrakezdés
  • Irén Hegyi: @Tiktak: igen, elírtam. bocsi. heti fél, az biztos. Próbáltam a PrettyWitch által leírt kórházi di... (2014.03.19. 19:11) Újrakezdés
  • Utolsó 20

Hulla vagyok, de muszáj leírnom a mai futás eredményét: 2 Margitsziget kör (kis megállással, amikor az első után elköszöntünk Debrától, kb. 1 perc), táv: 10,68 km, idő: 1:20:55. Tudom, az idő nem a legjobb, de nem mertünk gyorsabban menni, mert még egyikünk sem futott ennyit, és igazából nem voltunk benne teljesen biztosak (én legalábbis), hogy egyáltalán meg tudjuk csinálni.

Debra megint javult, ha legközelebb görcsre köti a cipőfűzőjét, egyben le fogja futni az egészet :) Most is csak 4 pici belesétálás volt, legközelebb ezt se hagyjuk :)

Leniről csak felsőfokon tudok írni, nélküle sosem értem volna el a határaimat, és próbáltam volna meg feszegetni. "Menjünk még? - Menjünk." Ennyi volt a nagy elhatározás, és végigcsináltuk a második kört is. Szuper vagy, kiscsaj!

Végül az elmaradhatatlan táblázatok:

Szerda:

REGGELI: 63 g tönkölykifli 222 kcal/100g 140 kcal

3 g margarin 320 kcal/100g 10 kcal
EBÉD:

gyros tál pita nélkül, kb.

600 kcal



Vk. capuccino szelet

133 kcal
VACSORA: 2 db LIDL abonett 27 kalória/db 54 kcal

20 g sovány sonka 104 kcal/100g 21 kcal

40 g túrókészítmény 131 kcal/100g 52 kcal

250 g light gyümölcsjoghurt 60 kcal/100g 150 kcal

100 g narancs 41 kcal/100g 41 kcal
NAPI ÖSSZES:




1200,66 kcal

 

Csütörtök:

REGGELI: 63 g tönkölykifli 222 kcal/100g 140 kcal
EBÉD:

Vk. Borsos, mustáros sült sovány csirkemell velesült zöldségekkel, kb.

550 kcal



Vk. oroszkrém torta

115 kcal
UZSONNA: 45 g futás előtt proteinszelet 393 kcal/100g 177 kcal
VACSORA: 100 g mandarin 45 kcal/100g 45 kcal

250 g light gyümölcsjoghurt 60 kcal/100g 150 kcal

100 g narancs 41 kcal/100g 41 kcal
NAPI ÖSSZES:




1217,71 kcal

 

Péntek reggeli mérés: 73,9 kg. Éppencsak, de alatta :)

Viszont ami nem jó: rohadtul fáj a csípőm jobb oldalon a forgónál, és ugyanezen az oldalon a térdem is. A csípőm minden futás után megfájdult, de ennyire még sosem (nyilván, mert ennyit még sose futottam), a térdem valószínűleg csak azért fáj, mert próbáltam kímélni a csípőmet. Azt hiszem, a csípőm miatt - ha folytatni akarom a futásokat, márpedig akarom - ideje lesz beszélni valamilyen orvossal.

Címkék: fájdalom futás összegezés

11 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://prettywitch.blog.hu/api/trackback/id/tr333409541

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

debramorgan 2011.11.25. 10:42:47

nagyon grat nektek!!!!!!:))))) (meg nekem is:))

Nyahu · http://ceshireketket.blogspot.com/ 2011.11.25. 11:07:57

Wow!!!Csúcsszuperek vagytok:)))Több mint 10 km, ejha, naggggyon szép, egyszer majd én is akarok ilyet:)
A csípőddel kapcs, milyen a fájdalom jellege?Néha nekem is belenyilall futás közben, de nem vészesen és el is múlik. Kis bemasszírozás futás előtt vmi izomlazító krémmel? Alapos bemelegítés?

PrettyWitch 2011.11.25. 11:34:15

@Nyahu: Szerintem valamiféle kopás lehet, mert kb. 500 m után kezd el picit érzékenyebbé válni, futás végén már fáj, de még nem gáz, utána viszont este meg másnap már minden mozdulatnál fáj, belehasítva. Ha nem mozgok, akkor oké...

Nyahu · http://ceshireketket.blogspot.com/ 2011.11.25. 11:39:11

@PrettyWitch: Jujj, akkor tényleg jó lesz ellátogatni az ortopédiára. Jó a cipőd? esetleg egy térdfszorító támogatást?

leningrad · http://malackacico.blog.hu/ 2011.11.25. 18:17:41

@PrettyWitch: "nem faj, csak ha nevetek"?
Jobbulast a csipodnek, es csatlakozom a megnezetos korushoz! Csak akkor faj, ha futsz, vagy pl akkor is szokott, ha gyalogolsz?
Ui: szuper ugyes voltal tegnap, es szerintem neked ez menne gyorsabban is, latszik a runkeeperen, hogy en fogtam vissza a tempod :):):) (nezd meg a kepen, latszik h mikor szoltam az utolso fel szigetnel, h kicsit vegyunk vissza a tempobol :))))

PrettyWitch 2011.11.25. 23:44:50

@Nyahu: Régebben nem fájt, csak nagyon ritkán, és nem tudtam mihez kötni, azt hittem, a túlsúly a baj. A fogyás óta nem fájt, de amióta elkezdtem futni, néhány száz méter után megfájdult. A cipőm futócipő, előtte szar kínai cipőben futottam, de ennyire még sosem volt rossz, ezért gondoltam, hogy a tegnapi mennyiség volt a bűnös. A térdem szerintem a csípő tudat alatti kímélése miatt fájdult meg. Utána fogok járni a dolognak mindenképp, addig pedig majd óvatosan és kevesebbet futok.
@Leningrad: Én olyan össze-vissza tempóban futok, ha egyedül vagyok, hogy nem vagyok viszonyítási pont :) Azt azért nem bánom, hogy ott visszavettünk a tempóból, ki tudja, melyikünkkel mi lett volna, ha nem tesszük. Olyanok voltunk, mint a mohó gyerekek :) De azért még ma is jó érzés volt - a fájdalom ellenére is -, hogy meg tudtuk csinálni!

Nyahu · http://ceshireketket.blogspot.com/ 2011.11.26. 05:58:10

@PrettyWitch: Picit visszavenni hosszútávon gyümölcsöző lehet, senki se lopja el a futócipődet:) Lényeg hogy rendben legyél!:)

leningrad · http://malackacico.blog.hu/ 2011.11.26. 16:36:04

"Péntek reggeli mérés: 73,9 kg. Éppencsak, de alatta :)"
BASZKI
ezt nem vettem eszre elsore. Most mi a helyzet?? Es gratta!! :)

PrettyWitch 2011.11.26. 16:43:23

@Leningrad: Köszi! Most a szüleimnél vagyok, egyrészt nem ugyanaz a mérleg, szóval inkább nem nézem, másrészt családi ebéd és vacsora, ami nem diétás, szóval hétfő reggel valószínűleg 74 felett leszek. De annyit ez nem ér, hogy itthon mindenki hozzám alkalmazkodjon, vannak ennél fontosabb szempontok is.

B.-né Erika 2011.11.26. 20:59:39

10 km :) gratulálok!! Vigyázz magadra a térdedre és a csípődre is. :)

PrettyWitch 2011.11.27. 22:04:44

@B.-né Erika: Köszönöm szépen! Utána fogok járni, addig pedig egy körnél többet nem fogok futni.

Aranyosak vagytok mindannyian, hogy aggódtok, de remélem, hogy nem lesz ebből baj, csak valószínűleg kell rá szednem valami porcerősítőt.
süti beállítások módosítása