Bemutatkozás helyett

Fél év alatt megszabadultam 20+ kg-tól (UPDATE: egy év alatt 30 kg-tól), és ahelyett, hogy egy emelet megmászása után lihegnék, ma 32 perc (UPDATE: 30 perc) alatt futok 5,2 km-t. Nincs rá semmilyen csodadiéta, gyógyszer vagy recept, a képlet nagyon egyszerű: kevesebb energiát vigyél be a szervezetedbe, mint amennyi naponta elhasználsz. Hogyan? Ehhez próbálok segítséget nyújtani a saját tapasztalataim leírásával, közben remélve, hogy az írás és a nyilvánosság engem is rászorít arra, hogy ne hagyjam abba, és elérjem azt az alakot, ami után megfordulnak a pasik az utcán :) ABSZOLÚT UPDATE: 2012. december 28. napjára babát várunk :) Ennek örömére a fogyókúrát felfüggesztettem, de a kalóriaszámolást és a tápanyagarányokra való odafigyelést, valamint a megengedett mozgást továbbra is megtartom. Ennek fényében picit megváltozott az újabb bejegyzések jellege, de a blog továbbra is az egészséges étkezésről fog szólni, nem szándékozom baba-mama blogba átmenni. Elérhetőség: prettywitch@hotmail.hu

Utolsó kommentek

  • leningrad: Vissza, vissza, visssza! :) (2015.06.14. 00:48) Újrakezdés
  • PrettyWitch: @Irén Hegyi: Gratulálok, ügyes vagy! (2014.03.24. 18:47) Újrakezdés
  • Irén Hegyi: @PrettyWitch: tegnap mérlegeltem. -8 nál tartok!!! wááá :)) mondjuk az elmúlt héten 3x bicajozt... (2014.03.24. 15:25) Újrakezdés
  • PrettyWitch: @Irén Hegyi: Én azért ettem sok tejterméket, mert nem vagyok nagy húsevő, fehérje meg kellett. Meg... (2014.03.19. 20:23) Újrakezdés
  • Irén Hegyi: @Tiktak: igen, elírtam. bocsi. heti fél, az biztos. Próbáltam a PrettyWitch által leírt kórházi di... (2014.03.19. 19:11) Újrakezdés
  • Utolsó 20

Jöjjön a nyaralás után a mumus: mit követtem el a testem/testünk ellen ezalatt az egy hét alatt:

  baba előtt 16. hét 17. hét 19. hét
2012-03-24 2012-07-15 2012-07-21 2012-08-04
Testtömeg (kg): 69,4 74,5 74,1 76,6
Gyarapodás (kg): - 5,1 4,7 7,2
Ideális gyarapodás (kg): - 3,36 3,8 4,68
Gyarapodás diff. (kg): - 1,74 0,9 2,52
Mell (cm): 98 102 102 103
Mell alatt (cm): 84 85 85 88
Gyomor (cm): 86 94 97 97
Derék (cm): 90 100 100 102
Has (cm): n.a. 103 103 105
Csípő (cm): 98 103 104 104
Fenék (cm): 102 107 106 106
Comb (bal felső) (cm): 58 59 56 57
Comb (jobb felső) (cm): 58 59 57 56
Comb (bal alsó) (cm): 46 47 46 48
Comb (jobb alsó) (cm): 46 47 47 48
Vádli (bal) (cm): 37 37 37 38
Vádli (jobb) (cm): 37 37 37 38
Kar (bal) (cm): 29 30 29 29
Kar (jobb) (cm): 29 29 30 29
Magasság (tájékoztatásul): 170 cm

Ami azonnal szembeötlik: eszméletlenül tudok "tömeget növelni", egy hét alatt +2,5 kg :) Ahogy az előző bejegyzésben is írtam, nem foglalkozom vele, majd helyreáll a rend, kellett a kikapcsolódás, és hogy úgy ehessek, hogy ne állandóan a korlátokkal foglalkozzam.

Kiegészítettem a táblázatot néhány plusz sorral, az orvosi ppt alapján számított ideális gyarapodással. Amint látható, a nyaralás előtt már egész jól megközelítettem, a különbség kevesebb, mint 1 kg volt, ami óhatatlanul adódott abból, hogy nem volt a diéta és a baba között súlytartó szakasz. Ez a nyaralás végére pont a felszedett +2,5 kg-val lett több. Ahogyan korábban, értelmes étkezéssel és mozgással - mert egyelőre még mindig bírom - bízom benne, hogy újra meg fogom tudni közelíteni - nem elérni, csak közelíteni - az ideális számokat.

Ha valaki szerint ez az egész hülyeség, annak ajánlom figyelmébe, mi történik velem akkor, ha nincsenek efféle céljaim. Heti +2,5 kg-val 40 hetes terhesség alatt kereken 100 kg-t szednék fel :) oké, hogy ez eltúlzott, de még a dokim szerint is nekem sajnos oda kell figyelnem arra, hogy ne hízzak túl sokat. Így félidő felé az ideálistól +2,5 kg eltérés azt hiszem, egyelőre nem olyan rossz. Természetesen majd meglátjuk, mi lesz még itt a 40. hétre :)

Tovább a centikre: ami egyértelműen a hízást mutatja szerintem (a hátamra), az a mell alatti érték, elméletileg azon a ponton nem nagyon kellene nőnöm. A pocakom értelemszerűen tovább nőtt, lassan nem tudok külön derekat mérni, mert végre megszűnik a "vágás" a hasamon, és rendes terhespocakom lesz :) A fenekem most nem nőtt - habár ahogy olvastam, a csípőcsontok kicsit távolodnak ilyenkor egymástól, ami majd fenéknövekedéssel is fog járni -, a combom alsó része viszont igen, ami ismét a hízást mutatja.

Összességében én úgy látom, nem rossz a helyzet, a centikben a legnagyobb változások hastájékon vannak, aminek örülök :) De természetesen várom az észrevételeket, kritikákat is.

És amit még nagyon várok: szeretném érezni, hogy megmozdul a baba. A védőnő tegnap meghallgatta a szívhangját, ami rendben volt, és azt mondta, hogy nagyon ficánkolt közben :) Kár, hogy még nem érzem, és nem tudom K-nak megmutatni, de lassan itt az ideje, és már nagyon várom. Azt hiszem, az egy kicsit meg fogja változtatni a hozzá és a testemhez való viszonyomat, mert most ugyan tudom, hogy bennem van a pici, de csak ésszel, érezni még nem érzem.

Címkék: mérés 19.hét

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://prettywitch.blog.hu/api/trackback/id/tr624695058

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása