Bemutatkozás helyett

Fél év alatt megszabadultam 20+ kg-tól (UPDATE: egy év alatt 30 kg-tól), és ahelyett, hogy egy emelet megmászása után lihegnék, ma 32 perc (UPDATE: 30 perc) alatt futok 5,2 km-t. Nincs rá semmilyen csodadiéta, gyógyszer vagy recept, a képlet nagyon egyszerű: kevesebb energiát vigyél be a szervezetedbe, mint amennyi naponta elhasználsz. Hogyan? Ehhez próbálok segítséget nyújtani a saját tapasztalataim leírásával, közben remélve, hogy az írás és a nyilvánosság engem is rászorít arra, hogy ne hagyjam abba, és elérjem azt az alakot, ami után megfordulnak a pasik az utcán :) ABSZOLÚT UPDATE: 2012. december 28. napjára babát várunk :) Ennek örömére a fogyókúrát felfüggesztettem, de a kalóriaszámolást és a tápanyagarányokra való odafigyelést, valamint a megengedett mozgást továbbra is megtartom. Ennek fényében picit megváltozott az újabb bejegyzések jellege, de a blog továbbra is az egészséges étkezésről fog szólni, nem szándékozom baba-mama blogba átmenni. Elérhetőség: prettywitch@hotmail.hu

Utolsó kommentek

  • leningrad: Vissza, vissza, visssza! :) (2015.06.14. 00:48) Újrakezdés
  • PrettyWitch: @Irén Hegyi: Gratulálok, ügyes vagy! (2014.03.24. 18:47) Újrakezdés
  • Irén Hegyi: @PrettyWitch: tegnap mérlegeltem. -8 nál tartok!!! wááá :)) mondjuk az elmúlt héten 3x bicajozt... (2014.03.24. 15:25) Újrakezdés
  • PrettyWitch: @Irén Hegyi: Én azért ettem sok tejterméket, mert nem vagyok nagy húsevő, fehérje meg kellett. Meg... (2014.03.19. 20:23) Újrakezdés
  • Irén Hegyi: @Tiktak: igen, elírtam. bocsi. heti fél, az biztos. Próbáltam a PrettyWitch által leírt kórházi di... (2014.03.19. 19:11) Újrakezdés
  • Utolsó 20

Mielőtt rátérnék a 600 kalóriás étrend örömeire, pótolom az adósságom, azaz az előző pár napi étkezéseket és mozgásokat.

Többek javaslatára - és főleg azért, mert viszonylag egyszerű követni vele a tápanyagokat is - elkezdtem használni a http://www.myfitnesspal.com/ oldalt. A továbbiakban onnan próbálok meg képeket bevágni.

Péntek: 69,8 kg. Ennek már két poszttal korábban örömködtem :)

MFP120302_1.bmp

Az ebéd a korábban már írt túrós tészta volt, csak most - mivel a Meggle túró kisebb - hozzáadtam egy pohár kefírt is. Nekem nem volt különbség az ízében.

Szombat: nem tudok kg adatot mondani, mert nem voltam a saját mérlegem közelében, másik mérlegen mérni pedig nem szeretnék. A kórházit amúgy is muszáj lesz majd később figyelni, legyen elég annyi kavarás.

MFP120303.bmpEbédre kelkáposztafőzelék volt, amit úgy csináltunk, hogy a fűszerekkel összefőzött kelkáposzta + krumpli keverékből kivettem a saját adagom felét, és azt összeturmixoltam, majd hozzátettem a másik felét. A maradékot a család berántva ette. Ezután túrógombóc volt, amit benéztem, ezért már nem volt sem idő, sem tej ahhoz, hogy Shapeshifter receptjét készítsem. Cukor ugyan nem ment bele, de zabkorpa helyett búzadarával készült, ezért - bár csak 4 darabot ettem - dupla mennyiséggel számoltam a MyFitnessPal adatbázisában rendelkezésre állt túrógombócból. Vacsorára a korábban megbeszélt almás rétes volt, ami mindenki másnak is nagyon ízlett, és négy rúd hip-hop el is fogyott :)

Mozgás: elmentem az apukámmal futni, aki 57 éves, és épp egy komoly betegségből épül föl. 7,6 km-t futottunk - ez az ő szokásos köre - az ő tempójában, 51 perc alatt. Ami azt jelenti, hogy a Margitszigetet 35 perc alatt futottuk volna le! Azt hiszem, le a kalappal az apukám előtt. Nyárra újra simán ott fog hagyni, hiába futok én is rendszeresen.

Vasárnap: mérés infóra ld. fentebb.

MFP120304.bmpEbédre tepsiben, zöldfűszerekkel sütött csirkemell volt, amit a család túl száraznak talált. Nekem ízlett, de valószínűleg én már nagyon megszoktam a csirkemell ízét :) Köretnek Intersparban kapható, ott készített tzatzikit ettünk (sovány joghurtból készül, az adatbázisban talált tzatziki adatai szerintem körülbelül jók), és hagymás paradicsomsalátát (szintén az adatbázisból szereztem be az adatokat, mert nem tudtam mindent lemérni). Mivel uzsonnaidőben indultunk vissza Bp-re, még otthon rendesen meguzsonnáztunk, amivel én ki is töltöttem a napi kalóriakeretemet, az almás rétes miatt, így a vacsorát kihagytam. Itt még motivált az, hogy bíztam benne, hogy nem leszek sok kiló másnap, a kórházban...

Hétfő: 71,6 kg a szokásos mérlegemen. Ez szívás :( pedig a hétvégén a kalórialimiteket tartottam. Igaz, hogy amit ettem, azt részben becsültem, de ekkorát nem tévedhettem két nap alatt. Csak arra tudok gondolni, hogy a 70,8 kg-ról 69,8 kg-ra váltás nagyon hirtelen történt, és amiket otthon ettem, azok kalóriára ugyan nem voltak húzósak, de tömegre igen, és szép lassan a héten ki is fognak ürülni. Ezt majd meglátjuk a következő napokban.

Címkék: család futás összegezés

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://prettywitch.blog.hu/api/trackback/id/tr534291099

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása