Bemutatkozás helyett

Fél év alatt megszabadultam 20+ kg-tól (UPDATE: egy év alatt 30 kg-tól), és ahelyett, hogy egy emelet megmászása után lihegnék, ma 32 perc (UPDATE: 30 perc) alatt futok 5,2 km-t. Nincs rá semmilyen csodadiéta, gyógyszer vagy recept, a képlet nagyon egyszerű: kevesebb energiát vigyél be a szervezetedbe, mint amennyi naponta elhasználsz. Hogyan? Ehhez próbálok segítséget nyújtani a saját tapasztalataim leírásával, közben remélve, hogy az írás és a nyilvánosság engem is rászorít arra, hogy ne hagyjam abba, és elérjem azt az alakot, ami után megfordulnak a pasik az utcán :) ABSZOLÚT UPDATE: 2012. december 28. napjára babát várunk :) Ennek örömére a fogyókúrát felfüggesztettem, de a kalóriaszámolást és a tápanyagarányokra való odafigyelést, valamint a megengedett mozgást továbbra is megtartom. Ennek fényében picit megváltozott az újabb bejegyzések jellege, de a blog továbbra is az egészséges étkezésről fog szólni, nem szándékozom baba-mama blogba átmenni. Elérhetőség: prettywitch@hotmail.hu

Utolsó kommentek

  • leningrad: Vissza, vissza, visssza! :) (2015.06.14. 00:48) Újrakezdés
  • PrettyWitch: @Irén Hegyi: Gratulálok, ügyes vagy! (2014.03.24. 18:47) Újrakezdés
  • Irén Hegyi: @PrettyWitch: tegnap mérlegeltem. -8 nál tartok!!! wááá :)) mondjuk az elmúlt héten 3x bicajozt... (2014.03.24. 15:25) Újrakezdés
  • PrettyWitch: @Irén Hegyi: Én azért ettem sok tejterméket, mert nem vagyok nagy húsevő, fehérje meg kellett. Meg... (2014.03.19. 20:23) Újrakezdés
  • Irén Hegyi: @Tiktak: igen, elírtam. bocsi. heti fél, az biztos. Próbáltam a PrettyWitch által leírt kórházi di... (2014.03.19. 19:11) Újrakezdés
  • Utolsó 20

Az előző bejegyzés folytatása.

Hétfő: 71,0 kg. Úgy látszik, most ekörül stagnálok kicsit.

REGGELI: 63,0 g hárommagvas kifli 250 kcal/100g 158 kcal

3,0 g margarin 320 kcal/100g 10 kcal
EBÉD:

Cf. csirkemell Holstein módra

453 kcal



Cf. joghurtos málnakrémleves

133 kcal
UZSONNA: 270,0 g banán 104 kcal/100g 281 kcal
VACSORA: 2,0 adag Linessa mousse csokis light 108 kcal/adag 216 kcal

100,0 g narancs 41 kcal/100g 41 kcal

50,0 g selyemsonka 104 kcal/100g 52 kcal
NAPI ÖSSZES:




1343 kcal

Elég furán alakult a napom, ugyanis egy év után először szerintem romlott kaját kaptam a Cityfoodtól: a joghurtos málnakrémleves után szó szerint rosszul lettem, lesápadtam, és minden úton távozni szeretett volna. A délután azzal telt, hogy ez ellen az érzés ellen küzdöttem. Este fogorvoshoz mentem (szuper nap, nem igaz?), előtte - hasmenés ellen - útközben vettem és megettem két banánt (trükk: lemérni a boltban a banánt, haját nem kidobni, otthon lemérni, és meg is van, mennyi volt a belseje). Ez volt az utóbbi egy év első két banánja, és az utolsó is. Csak itthon, számolás közben döbbentem rá, hogy a két banán gyakorlatilag egy teljes vacsora kalóriatartalmával volt egyenértékű. Mivel azonban estére megéheztem, és a fogam sem fájt nagyon, végül vacsiztam is, így lett a nap vége ismét 1200 kalória feletti.

Kedd: 71,0 kg. Stagnálás. Semmi bajom nem lenne, ha jövő hét hétfőre nem szerettem volna 69,9 kg lenni. Reálisan nézve ez esélytelen, úgyhogy megpróbálok nem bosszankodni rajta. Végülis nem tökmindegy? :)

REGGELI: 63,0 g hárommagvas kifli 250 kcal/100g 158 kcal

3,0 g margarin 320 kcal/100g 10 kcal

1,0 db 2 in 1 Nescafe

48 kcal
EBÉD:

Cf. zöldbabfőzelék, sült csirke

390 kcal



Cf. szilvás papucs

179 kcal
UZSONNA: 1,0 db cerbona szelet night

75 kcal
VACSORA: 300,0 g mirelit málna 32 kcal/100g 96 kcal

100,0 g narancs 41 kcal/100g 41 kcal
NAPI ÖSSZES:




996 kcal

Szuper napom volt, reggel 8-kor kezdődött és este fél 9-kor ért véget, 9 után értem haza. Vettem mirelit málnát, hogy milyen jó lesz túróval és light feketeribizlis joghurttal összekeverve. Hazaérve leültem a gép elé, és elkezdtem olvasgatni, kommentelni, csevegni. Fél 11-kor kapcsoltam, hogy a vacsi kimaradt (nem sűrűn fordul elő velem, hogy elfeledkezem az evésről), de a málna közben kiolvadt, mert nem tettem be a mélyhűtőbe (mondván hogy úgyis megeszem). Ilyen későn már nem akartam túrót enni, úgyhogy megettem a kiolvadt málnát magában (egyébként isteni finom, csak mondom, és sima Tescos málna volt), meg egy kis narancsot. Így elég kevéssel zártam a napot, de úgy ítéltem meg, hogy inkább ez, mint túró este 11-kor.

Szerda: 70,8 kg. A csökkenés valószínűleg a tegnapi vacsora elmaradásának köszönhető, garantáltan nem lesz tartós.

REGGELI: 55,0 g barnazsömle 261 kcal/100g 144 kcal

3,0 g margarin 320 kcal/100g 10 kcal

1,0 db cerbona szelet, kókuszos-csokis

99 kcal
EBÉD: 125,0 g Dia-wellness száraztészta 241 kcal/100g 301 kcal

250,0 g túró (Tesco, zsírszegény) 93 kcal/100g 233 kcal

1,0 db cerbona szelet, kókuszos-csokis

99 kcal
UZSONNA: 150,0 g zott jogobella joghurt (almás-fahéjas) 60 kcal/100g 90 kcal

180,0 g Meggle sovány túró 69 kcal/100g 124 kcal

100,0 g alma 32 kcal/100g 32 kcal
VACSORA: 10,0 g fehérjepor (Micellar Casein, csokis) 352 kcal/100g 35 kcal

10,0 g kávétejszín 119 kcal/100g 12 kcal



édesítő, fahéj, víz



NAPI ÖSSZES:




1178 kcal

Ebédre túrós csuszát ettem - diétázok, elvégre :) Már régóta vágytam rá, és Erika ajánlására vettem Dia-Wellness száraztésztát, ami csak 241 kcal/100g (normális tészta 350 körül van). Kifőztem sima sós vízben, ráborítottam egy teljes doboz túrót, megsóztam, és nagyon jól esett! Nekem a sült szalonna nem hiányzott hozzá, amúgy sem szeretem túlzottan. És ami jó volt, hogy 12 körül ettem, és ugyanúgy csak 4 körül kezdtem el megéhezni, mint amikor csirkés kaját eszek. Szóval ajánlom ezt a tésztát, és ha találtok olyan helyet, ahol viszonylag olcsón lehet kapni, írjátok meg! Este fél 12-re jutottam oda, hogy vacsorázzak, ekkor már nem akartam sokat enni, és bár egyre kevésbé szeretem, de azért, hogy az izmaim ne tűnjenek el, csináltam egy fehérjepudingot: egy kávétejszín, kb. egy dl. víz, 10g fehérjepor, édesítő, fahéj, az egész bele egy kicsi műanyag edénybe, összerázni (nem kellett hozzá shaker, gond nélkül szétment), és kész volt a puding. Az ízét régebben bírtam, a shakert is kinyaltam, most alig ment le a fele. Nem tudom, miért undorodtam meg tőle, de azt hiszem, a maradék fehérjeporom a következő évre elég lesz.

Mozgás: ezért csúszott későre a vacsora, ugyanis este 10-kor mentünk el Lenivel futni a Margitszigetre. Egy kör meg még egy kicsi, összesen 8,8 km, 1 óra 2 perc. És úgy, hogy közben Leni odafigyelt a pulzusára is, és az is gyönyörűen rendben volt.

Folytatás a következő posztban.

Címkék: futás összegezés

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://prettywitch.blog.hu/api/trackback/id/tr64226137

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása