Bemutatkozás helyett

Fél év alatt megszabadultam 20+ kg-tól (UPDATE: egy év alatt 30 kg-tól), és ahelyett, hogy egy emelet megmászása után lihegnék, ma 32 perc (UPDATE: 30 perc) alatt futok 5,2 km-t. Nincs rá semmilyen csodadiéta, gyógyszer vagy recept, a képlet nagyon egyszerű: kevesebb energiát vigyél be a szervezetedbe, mint amennyi naponta elhasználsz. Hogyan? Ehhez próbálok segítséget nyújtani a saját tapasztalataim leírásával, közben remélve, hogy az írás és a nyilvánosság engem is rászorít arra, hogy ne hagyjam abba, és elérjem azt az alakot, ami után megfordulnak a pasik az utcán :) ABSZOLÚT UPDATE: 2012. december 28. napjára babát várunk :) Ennek örömére a fogyókúrát felfüggesztettem, de a kalóriaszámolást és a tápanyagarányokra való odafigyelést, valamint a megengedett mozgást továbbra is megtartom. Ennek fényében picit megváltozott az újabb bejegyzések jellege, de a blog továbbra is az egészséges étkezésről fog szólni, nem szándékozom baba-mama blogba átmenni. Elérhetőség: prettywitch@hotmail.hu

Utolsó kommentek

  • leningrad: Vissza, vissza, visssza! :) (2015.06.14. 00:48) Újrakezdés
  • PrettyWitch: @Irén Hegyi: Gratulálok, ügyes vagy! (2014.03.24. 18:47) Újrakezdés
  • Irén Hegyi: @PrettyWitch: tegnap mérlegeltem. -8 nál tartok!!! wááá :)) mondjuk az elmúlt héten 3x bicajozt... (2014.03.24. 15:25) Újrakezdés
  • PrettyWitch: @Irén Hegyi: Én azért ettem sok tejterméket, mert nem vagyok nagy húsevő, fehérje meg kellett. Meg... (2014.03.19. 20:23) Újrakezdés
  • Irén Hegyi: @Tiktak: igen, elírtam. bocsi. heti fél, az biztos. Próbáltam a PrettyWitch által leírt kórházi di... (2014.03.19. 19:11) Újrakezdés
  • Utolsó 20

Új, ámde aranyos dolog terjedt el az utóbbi napokban az olvasott blogokon: a Cute Blog Award, vagy Cuki Bagoly Díj. Eleinte tetszett, aztán nem, aztán mégis, és ekkor pont kaptam is egyet :)

Szabályok:

1. Említsd meg a blogodon a személyt, akitől kaptad.
2. Válaszolj a feltett kérdésekre.
3. Árulj el magadról egy dolgot, amit eddig még nem említettél a blogodon.
4. Ajándékozd a díjat annyi bloggernek, ahánynak szeretnéd.

5. Értesítsd a díjazottakat.

1. Említsd meg a blogodon a személyt, akitől kaptad.

Debrától (Mrijától, http://debramorgann.blogspot.com/) kaptam, köszönöm!

2. Kérdések:

2.1. Melyik a kedvenc smink kelléked?

Mivel nem sminkelek (tudom, degáz, de nem érdekel), nincs kedvenc. Ami másokon jelenleg nagyon tetszik, az a 3D szempilla.

2.2. Mi volt 2011 trendje (öltözködésben)?

A világban? A kisfiús csípőjű modelleken bemutatott göncök, amik nagyon nem tudnak érdekelni. Nálam? Az egyre kisebb ruhák, a kedvenc a miniszoknya volt :)

2.3. Mi a kedvenc desszerted?

Minden, ami édes :) Az édességek abszolút királynője egyébként a házi aranygaluska madártejjel. (És sajnos erre még light verziót nem tudtam kitalálni.)

2.4. Mi a keresztneved?

Ha elmondanám, meg kellene, hogy öljelek :)

2.5. Mi a kedvenc színed?

Fekete. Kombinálva vörössel.

2.6. Mi volt az utolsó dal, amit meghallgattál?

Azt hiszem, futásnál valamelyik Kispál szám.

2.7. Kutyák vagy macskák?

Egyértelműen macskák! Kicsi korom óta imádom őket. Mostanában kezdtem gondolkozni azon, hogy akár lehetne is két kiscicánk.

3. Árulj el magadról egy dolgot, amit eddig még nem említettél a blogodon.

Nagyon rosszul viselem a butaságot, azt, ha valaki nem használja az agyát, és meg sem próbál logikusan gondolkodni. Próbálok türelmesebbé válni (némi empátia azért van bennem), de ha valakinek kétszer elmondom, hogy egy adott dolgot hogyan kéne csinálni, és úgy tűnik, hogy fel is fogja, egyet is ért, és harmadjára pont ugyanúgy direkt megcsinálja a maga butaságát, az kiborít. Jó leszek vajon főnöknek, szülőnek, vagy ezt még csiszolgatnom kell?

4. Ajándékozd a díjat annyi bloggernek, ahánynak szeretnéd.

Többen kaptak már azok közül, akiket olvasok, ők viszont még nem (ha jól emlékszem), pedig jól írnak:

A.nna: http://diajmfebulosz.blogspot.com/

Ciróka: http://newtilt.blogspot.com/

5. Értesítsd a díjazottakat.

Meglesz :)

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://prettywitch.blog.hu/api/trackback/id/tr304153913

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

B.-né Erika 2012.02.21. 15:56:32

Ez jó, elmondom egyszer mégegyszer és megcsinálja a butaságát- ezt szoktam én női dolognak tartani, és én ebben vér profi vagyok :)
vörös és fekete :) jó összeállítás :)
A körömrágásnál tényleg elhatározás kérdése, csak aztán jön egy telefonhívás egy nem várt amire nem tudtam felkészülni és teljesen kiborít, mert átveszem az Ő hangulatát és talán akkor is jön elő amikor a túl nagy megfelelni akarás van...
A futás nekem azért jó mert ott nem akarok megfelelni csak magamnak, de itthon is mindenkinek az életben több mindenkinek, szóval alárendeltség az megvan, bár már nem akkora, mint régen ezt azért ők is észrevették :) és ilyenkor jön az, hogy húúúú nem is tud alkalmazkodni ... ha meglesz az egyensúly és nem veszek mindenki baját magamra és nem szeretném anyukám problémáit is megoldani, szép lesz a körmöm :)

PrettyWitch 2012.02.21. 16:15:30

@B.-né Erika: Nekem a körömrágásnál a kattanás az volt, hogy gimi negyedikes tesiórán úszás után ültünk a melegvízben, én épp halálosan szerelmes voltam egy srácba, ránéztem a víz alatti kezeimre, és úgy éreztem, hogy ilyen ronda kezű csajjal biztosan nem járna :) Azóta nem rágom, a srácról meg gimi óta nem hallottam :)

Ezt a butaság dolgot amúgy elsősorban munkára és kollégákra értettem. Ott nem gondolnám, hogy ez nőies lenne...

ajmfebulosz · http://diajmfebulosz.blogspot.com/ 2012.02.21. 19:59:43

uuuuuuuuuuu a kozvetlen kollegam eme butasag jeles kepviseloje...38 eves ferfi....diplomas international school of dumbasses hallgato. es nekem kellett treningelnem az elejen. nos, en probaido vegen - kegyetlen, vagy nem- arra szavaztam, hogy ne tartsuk meg (az ember katasztrofa. k.a.t.a.s.z.t.r.o.f.a.) ez volt masfel eve...es a mai napig egymas mellett dolgozunk. legfobb oka, hogy munkat keresek. duuuuuuuhhhhh.

az awardot koszonom szepen :)

PrettyWitch 2012.02.21. 21:30:15

@ajmfebulosz: Nincsmit :) Most én is küzdök egy hasonló helyzettel munkában, nagyon meg tudlak érteni :(
süti beállítások módosítása