Bemutatkozás helyett

Fél év alatt megszabadultam 20+ kg-tól (UPDATE: egy év alatt 30 kg-tól), és ahelyett, hogy egy emelet megmászása után lihegnék, ma 32 perc (UPDATE: 30 perc) alatt futok 5,2 km-t. Nincs rá semmilyen csodadiéta, gyógyszer vagy recept, a képlet nagyon egyszerű: kevesebb energiát vigyél be a szervezetedbe, mint amennyi naponta elhasználsz. Hogyan? Ehhez próbálok segítséget nyújtani a saját tapasztalataim leírásával, közben remélve, hogy az írás és a nyilvánosság engem is rászorít arra, hogy ne hagyjam abba, és elérjem azt az alakot, ami után megfordulnak a pasik az utcán :) ABSZOLÚT UPDATE: 2012. december 28. napjára babát várunk :) Ennek örömére a fogyókúrát felfüggesztettem, de a kalóriaszámolást és a tápanyagarányokra való odafigyelést, valamint a megengedett mozgást továbbra is megtartom. Ennek fényében picit megváltozott az újabb bejegyzések jellege, de a blog továbbra is az egészséges étkezésről fog szólni, nem szándékozom baba-mama blogba átmenni. Elérhetőség: prettywitch@hotmail.hu

Utolsó kommentek

  • leningrad: Vissza, vissza, visssza! :) (2015.06.14. 00:48) Újrakezdés
  • PrettyWitch: @Irén Hegyi: Gratulálok, ügyes vagy! (2014.03.24. 18:47) Újrakezdés
  • Irén Hegyi: @PrettyWitch: tegnap mérlegeltem. -8 nál tartok!!! wááá :)) mondjuk az elmúlt héten 3x bicajozt... (2014.03.24. 15:25) Újrakezdés
  • PrettyWitch: @Irén Hegyi: Én azért ettem sok tejterméket, mert nem vagyok nagy húsevő, fehérje meg kellett. Meg... (2014.03.19. 20:23) Újrakezdés
  • Irén Hegyi: @Tiktak: igen, elírtam. bocsi. heti fél, az biztos. Próbáltam a PrettyWitch által leírt kórházi di... (2014.03.19. 19:11) Újrakezdés
  • Utolsó 20

Újra táblázatok jönnek, a heti katasztrofális étkezéseimről.

Kedd: 72,6 kg.

REGGELI: 75 g Tesco light choices vollkorn kenyér 200 kcal/100g 150 kcal

3,0 g margarin 320 kcal/100g 10 kcal
EBÉD: 220,0 g csirkecomb, fűszerezve 136 kcal/100g 299 kcal

200,0 g tzatziki 88 kcal/100g 176 kcal



Cf. epres-vaníliás szelet

134 kcal
VACSORA: 120,0 g csirkecomb, fűszerezve 136 kcal/100g 163 kcal

150,0 g zott jogobella joghurt (feketeribizlis) 60 kcal/100g 90 kcal

2,0 db vaníliás karika 63 kcal/db 126 kcal
NAPI ÖSSZES:




1148 kcal

A vaníliás karika valóban nem kellett volna, de még belefért, mivel kedden csináltam egy órányi fegyencedzést, amiről korábban már írtam. Ha csak ennyi bajom lett volna a héten, nem nyavalyognék.

Szerda: 71,7 kg.

REGGELI: 63,0 g tönkölykifli 250 kcal/100g 158 kcal

3,0 g margarin 320 kcal/100g 10 kcal
EBÉD:

Cf. rántott csirkemell, grill zöldség

488 kcal



Cf. charlotte szelet

134 kcal



Cf- L-karnitin ital, kb-

100 kcal
VACSORA: 30 g fehérjepor (Micellar Casein, csokis) 352 kcal/100g 106 kcal

0,5 dl 1,5%-os tej 44 kcal/dl 22 kcal



nullkalóriás édesítőszer






fahéj




100 g mandarin 45 kcal/100g 45 kcal
NAPI ÖSSZES:




1062 kcal

A karnitin ital ajándék volt az adott napi rendeléshez, de nem fogok ilyet rendelni, mert kb. olyan volt, mint a cukros víz. Az esti fehérjének a felét végül kidobtam (tényleg, ezt le sem vontam a táblázatból), mert ivás közben a felénél hányingerem lett tőle. Csak nem megy nekem ez a nyers tej dolog :( Ja, és voltunk este Lenivel konditeremben, nekem kb. 25 perc emelkedőn felfele gyaloglás és 5 perc taposógép jött össze (10 kor zártak).

Csütörtök:71,5 kg. Jól megnézni, a héten nem leszek többet 72 alatt :(

REGGELI: 75 g Tesco light choices vollkorn kenyér 200 kcal/100g 150 kcal

3,0 g margarin 320 kcal/100g 10 kcal
EBÉD:

gyros tál pita nélkül, kb.

500 kcal



Cf. charlotte szelet

134 kcal
UZSONNA:

pogácsa, kb. 200g

800 kcal
VACSORA:

-



NAPI ÖSSZES:




1594 kcal

A gyros tál szerintem korrekt volt, hús + saláta + minimális öntet, nem lehet több, mint 500 kalória (a Cityfoodosok négyszázvalamennyivel számolnak). A baj ott kezdődött, hogy délután 4-re értekezletre mentem. Előre örültem neki, hogy el fog húzódni 6-7-ig, és addig nem eszek, akkor már csak egy könnyű vacsora, és tuti jó lesz a kalóriamérlegem, erre elénk tettek egy csomó fornettis pogácsát. Kb. 5-ig bírtam, utána ettem egyet... utána meg többet. Az elsőt nem kellett volna, de akkor már nem bírtam tovább. Néha utálom, hogy mennyire nincs akaraterőm az orrom elé tett kaják esetében :( Este Lenivel és Teleszkóppal konditerem, 20 perc emelkedőn gyaloglás, 10 perc taposógép, utána megint zártak (ez van, ha csak 9 körülre tudunk elmenni).

Péntek: 72,3 kg. A pogácsa megbosszulta magát.

REGGELI: 63,0 g tönkölykifli 250 kcal/100g 158 kcal

3,0 g margarin 320 kcal/100g 10 kcal
EBÉD:

Cf. rántott zöldségek

500 kcal
VACSORA:

koktélok, kb.

2000 kcal
NAPI ÖSSZES:




2667 kcal

Erre a napra már hetek óta be volt tervezve egy koktélozás a kollégákkal (van egy hely, ahol a happy hours alatt félárúak a koktélok). Ittam 4-et, fogalmam nincs, mennyi a kalóriatartalmuk, valaki egyszer mintha 500-at tippelt volna, na akkor én csak a koktélokkal bevittem a napi kalóriaszükségletem kétszeresét :( Ez van, ez legalább tervezett kihágás volt, nem úgy, mint az előző nap. Igazából ezt az estét nem is bánom, de a csütörtöki pogácsa még most is bosszant.

Innen külön bejegyzésben folytatom, mert a blog.hu számára túl hosszan írok, vagy túl sok a táblázat.

Címkék: alkohol vacsora mozgás önuralom összegezés

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://prettywitch.blog.hu/api/trackback/id/tr434097790

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása