Bemutatkozás helyett

Fél év alatt megszabadultam 20+ kg-tól (UPDATE: egy év alatt 30 kg-tól), és ahelyett, hogy egy emelet megmászása után lihegnék, ma 32 perc (UPDATE: 30 perc) alatt futok 5,2 km-t. Nincs rá semmilyen csodadiéta, gyógyszer vagy recept, a képlet nagyon egyszerű: kevesebb energiát vigyél be a szervezetedbe, mint amennyi naponta elhasználsz. Hogyan? Ehhez próbálok segítséget nyújtani a saját tapasztalataim leírásával, közben remélve, hogy az írás és a nyilvánosság engem is rászorít arra, hogy ne hagyjam abba, és elérjem azt az alakot, ami után megfordulnak a pasik az utcán :) ABSZOLÚT UPDATE: 2012. december 28. napjára babát várunk :) Ennek örömére a fogyókúrát felfüggesztettem, de a kalóriaszámolást és a tápanyagarányokra való odafigyelést, valamint a megengedett mozgást továbbra is megtartom. Ennek fényében picit megváltozott az újabb bejegyzések jellege, de a blog továbbra is az egészséges étkezésről fog szólni, nem szándékozom baba-mama blogba átmenni. Elérhetőség: prettywitch@hotmail.hu

Utolsó kommentek

  • leningrad: Vissza, vissza, visssza! :) (2015.06.14. 00:48) Újrakezdés
  • PrettyWitch: @Irén Hegyi: Gratulálok, ügyes vagy! (2014.03.24. 18:47) Újrakezdés
  • Irén Hegyi: @PrettyWitch: tegnap mérlegeltem. -8 nál tartok!!! wááá :)) mondjuk az elmúlt héten 3x bicajozt... (2014.03.24. 15:25) Újrakezdés
  • PrettyWitch: @Irén Hegyi: Én azért ettem sok tejterméket, mert nem vagyok nagy húsevő, fehérje meg kellett. Meg... (2014.03.19. 20:23) Újrakezdés
  • Irén Hegyi: @Tiktak: igen, elírtam. bocsi. heti fél, az biztos. Próbáltam a PrettyWitch által leírt kórházi di... (2014.03.19. 19:11) Újrakezdés
  • Utolsó 20

Eltűntem kicsit, de elég sűrű napok vannak mögöttem, mert végre átköltöztünk az új lakásba!

Előzmény: kb. 8 éve a barátom szüleinek a kisebbik lakásában laktunk, ami nagyon jó helyen van Budapesten belül közlekedés meg környezet szempontjából, de mivel nem a miénk volt, nem igazán költöttünk arra, hogy jól nézzen ki. Eleinte ezzel nem volt semmi gond, egyetemistának jó az is, ha fedél van a feje felett, de azért az utóbbi időben kezdtem cikinek érezni a berendezést, a linóleumot meg ilyeneket. Na meg ha tovább akarunk lépni (remélem, akarunk...), akkor az 1+fél szoba kicsit kevés, kellene még egy fél... De a környék nagyon jó, metró 5 percre van, mégis zöld környezetben élünk, Margitsziget gyalog elérhető... szóval nem volt egyszerű rászánni magunkat arra, hogy váltsunk. Amikor én már kb. másfél éve keresgéltem az ingatlan.com oldalon, anélkül, hogy olyan lakást találtam volna, ami tetszik (jó közlekedés, jó környezet, és meg tudjuk fizetni - hitellel), akkor közölte a szomszéd srác, hogy az utcában egy 1+2félszobás lakás eladó. Persze ez nem volt fenn az ingatlan.com adatbázisában...

Gondolkoztunk kicsit K-val, aztán belevágtunk. Azt tudni kell, hogy mi nem házasodtunk össze, valószínűleg később se fogunk, mert nagy esküvőt se megszervezni, se kifizetni nem szeretnénk, kicsit meg minek... és én sem vagyok az a csaj, akinek az lett volna az álma 5 éves korától, hogy ott álljon fehérben, és kimondja az igent. Viszont most lett egy közös tulajdonú lakásunk, lakáshitel, miegymás... gyakran eszembe jut, hogy ez szorosabb kapcsolat, mint egy házasság. Ennél szorosabb kötelék már csak a közös gyerek lehet.

Fél év alatt a felújítás többé-kevésbé lement, és múlt hétvégén K. családja segítségével átpakoltuk az összes cuccunkat az új lakásba. Ami most úgy néz ki, hogy van egy profin berendezett konyha, egy normális előszoba, egy hálószoba matraccal, egy nappali bútor nélkül, két számítógépasztallal és géppel meg TV-vel, és egy kisszoba tele dobozokkal és zsákokkal. Kicsit kaotikus... na ezért nem nagyon tudok mostanában írni.

De hogy az eredeti, fogyókúrás témához is visszatérjek, az utóbbi napok nem erről szóltak. Kb. azt ettem, amit megtaláltam :) Napokig hűtőnk sem volt. Na ennek meg is van az eredménye, fogyni nem fogytam semmit (pedig a pakolás elég nehéz fizikai munka volt, futni viszont nem voltam), sőt szerintem + 1 kg van rajtam. Ezt csak tippelni tudom, mert a szuper mérlegem mérése csak akkor pontos, ha a lakásnak ugyanarra a pontjára van letéve - most pedig ugye a lakás is más, és még mindig nincs a jövendő helyén, sőt azt se tudom, hogy az hol lesz... Szóval a mérések egyelőre elég rapszodikus eredményt fognak mutatni, de nincsenek illúzióim a súlyommal kapcsolatban.

Tegnap viszont végre bekötöttük a hűtőt is, be is vásároltam, úgyhogy újra indulhatnak a rendszeres kajálások, mérésekkel, kalóriaszámolásokkal, táblázatokkal. És amint kitalálom, hogy hol tartsam a mérleget, a kilók változását is tudom újra írni.

És ha addig megtalálom az összes futós cuccomat, akkor este futás a csajokkal :)

Címkék: költözés lakás

15 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://prettywitch.blog.hu/api/trackback/id/tr603536174

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Teleszkop 2012.01.11. 11:48:07

Dettó, mi is tegnap cuccoltunk át mindent, abszolút átérzem a helyzeted :) Hajnali egykor még takarítottunk, de ez is még egy teljes napos másfél literes Domestosos nap lesz! Cuccok a nappali közepén hegyekben, macska sokkos állapotban, én meg semmit nem találok :) És a régi otthonomban még mindig nem akarnak elfogyni a dolgok, de úgy döntöttem, ma szabit veszek ki az életemből és dolgozom meg edzem egy jót végre (majdnem megvesztem hogy kimaradt 2 taekwondo és a futás). Szombaton van átadás, az egy örökkévalóság! :) Sok Sikert Nektek a berendezkezésben, jövő héten futkosunk :)

PrettyWitch 2012.01.11. 11:56:22

@Teleszkop: Én is azt hittem, hogy sose fogynak már el a dobozok a régi helyen, de elfogytak. Nagyon sokat segített K. családja, még a kicsi unokaöccsei is cipekedtek :) Ha sokan vagytok rá, meglesztek ti is hamar!

Az más kérdés, hogy itt mikor kerülünk normális állapotba - gyanítom, hogy kb. nyárra :(

ajmfebulosz · http://diajmfebulosz.blogspot.com/ 2012.01.11. 12:19:57

grat a lakashoz! berendezkedeshez-kipakolashoz meg kitartast :)

(bar mar en is itt tartanek, hogy koltozni kelljen...de gyanitom, ha legkozelebb erre sor kerul, megint orszagot valtok)

debramorgan 2012.01.11. 12:29:38

én is nemrég költöztem, azóta is pakoljuk a cuccokat, átérzem teljesen...
a többihez kitartás, már talán túl vagytok a nehezén:) a futást toljuk, és a kaja rend is vissza fog majd állni:)

Titti_ · http://tittiolvastar.blogspot.hu/ 2012.01.11. 19:34:10

Ó, basszus, a költözés-felújítás kemény!Kitartás, most már csak jobb lesz:)

Én is nem rég költöztem az emberrel, egészen pontosan decemben 23-án költöztünk az új helyre, amit 4 hónapos saját kezű fejújítás előzött meg, minden időnk ráment, hullák voltunk, senki sem hitte, hogy összejön, de megcsináltuk:) Minden kész-szép, és rend van:)
24-én azért még lázasan-betegen vakartam a festékpöttyöket az előszobában...

Jah, pont csak íróasztalunk nincs még:S Nem lehet kapni amit akarunk...:(

PrettyWitch 2012.01.11. 19:45:15

@Titti_: Mi a felújítást csináltattuk, magunk nem tudtuk volna, szakértelem és idő hiányában. A szobabútorok kivételével kész vagyunk, de eltartott nekünk is 4 hónapig. A takarítás már nyilván ránk maradt, de az már jó volt, azzal vettük birtokba a lakásunkat!
Rend nem lesz még egy darabig, amíg nem lesz kész a nappali bútor, és mivel még csak a tervezgetésnél járunk, gyanítom, hogy március előtt tuti nem lesz kész. Nem egyszerű: ahhoz, hogy az egyik kisszobát megtartsuk hálónak, a másikat meg a jövőnek, a nappaliba be kell tenni:
- 2 asztalt számítógéppel,
- 1 TV-t,
- 1 ülőgarnitúrát,
- és sok szekrényt és polcot.
na ennyire nem nagy a nappali :( szóval sakkozni kell vele rendesen.

Titti_ · http://tittiolvastar.blogspot.hu/ 2012.01.12. 08:54:40

@PrettyWitch: Hát igen, sokkal nehezebb így, hogy a fél szobát meghagyjátok a terveknek:)
Tényleg sok mindennel tűnik amiket felsoroltál egy normál méretű nappaliba, főleg, ha szeretnél leültetni 6-8 embert alkalom adtán.

Szerencsére nálunk hely van, 2 szintes a lakás egy nagyon érdekes megoldással.
Igazából nagy szerencsém van, mert Apu és a párom is gépészmérnök, ipari ügyesek, ráadásul én is "fiúsítva vagyok". Így megcsináltunk magunknak egy full fűtés korszerűsítést, úgy ahogy egyetlen kivitelező sem tette volna ( a fűtés csöveket eltettük parketta alá, falba etc,nagyon melós volt). Lelamináltpadlóztunk, szívtunk a falakkal mint a torkos borz, van egy lakásra való design tapétám amit nem lehetett feltenni, végül festettünk...Csigalépcsőt szétszedtük, szétesztergáltuk, lecsiszoltuk, most nagyon szép:) Szóval marha sokmindent csináltunk, mindezt úgy, hogy minden nap meló után 5-től ameddig bírtuk, és minden hétvégén látástól mikulásig. Nagyon kemény volt:) De csak egyszer borultam ki:D ami nem szokásom amúgy.
Így maradt pénzünk berendezésre és mindenre amit szerettünk volna:) Bár még nyilván sokáig kellenek apróságok...
Bocs h hosszú voltam.

fogyinő2011 2012.01.12. 22:02:01

egyszer költöztem életemben, de úgy gondolom az elég is volt:))))))))) De azért ha nyernék a lottón és egy palotát vehetnék, megint megtenném:)))Na de nem álmodozok mert bele lóg a bilibe a kezem:D

leningrad · http://malackacico.blog.hu/ 2012.01.13. 01:46:57

@Titti_: omg, de durva. Jol toltatok! :)

Boszi: hat igen, lesznek meg kihivasok:) Nappali butorzata nekem nem hangzik ijesztonek, igaz, egy szobas lakasom van, ebbe kellett mindent belepreselni. Szerintem nem lehetetlen a dolog. Esetleg a haloba szekrenyt vagy polcokat tenni nem palya?
Es amig nem mesz a nagy kozos futasokra, majd en hivogatlak a sajat "kicsimre" :D

B.-né Erika 2012.01.13. 06:48:28

Mi is még néző státuszba vagyunk a nappali szekrénnyel
1. mert még nincs rá annyi pénzünk, talán jövő hónapba
2. akkor most melyik is legyen? választék az van..
mindegy majd alakul. nálunk is nagy az össze-visszaság. a Reninél (mi régi helyünk) még lesz egy festés, lila szobát akar a drágám :)lila függönnyel, így lesz függöny varrás is..
vettem joghurtot, fügést eprest, körtés :) köszi a tippet kerestem is, és eldugták, de én ráleltem :D

PrettyWitch 2012.01.13. 08:13:14

@Titti_: Nem tudom, hogy irigykedjek-e rátok, hogy mindezt magatok meg tudtátok csinálni, vagy örüljek, hogy nekünk más csinálta :) Igazából a parkettázáson kívül mindennel elégedett vagyok, azon meg már nem lehet változtatni. A terveknek meg kell egy külön szoba majd :)

@Leningrad: A háló 2,5*2,1 méretű, befér egy ágy, meg majd polcok a könyveknek. Muszáj egy szekrény a nappaliba, ami el fogja vinni a helyet, de hát ez van. Ha meg majd vendég jön, akkor sok jó ember kis helyen is elfér :)

@B.-né Erika: Remélem, ízleni fog, nekem a fügés jött be legjobban (az a legédesebb). A függöny kiválasztás, varratás (én nem tudok varrni) is még előttünk van, de az csak sokadik a sorban...

Titti_ · http://tittiolvastar.blogspot.hu/ 2012.01.13. 08:48:03

@PrettyWitch: Jól látod, valahol átok és áldás volt egyszerre:)Parkettád van vagy laminált padlód?
A "terves szobában" nem gondolkoztatok egy faltól falig gardróbon? Azzal skippelnétek a szekrény kérdést nagyrészt, és attól még marad másra is hely.

Én nem szeretem a beépítettséget, minél szellősebb annál jobb:) így van 2 bazi gardróbunk "eldugva", így a nappaliban csak könnyvespolc (az én drágám), tv állvány, ülőgarnitúra és 2 kagyló fotel van.

PrettyWitch 2012.01.13. 08:51:56

Parketta, és nem lett rendesen kiegyenlítve alatta, ahogy most látom.
Ha a terves szoba több "tervet" is befogad majd, akkor abba a mi cuccunk már nem fér be. Persze ez még nagyon a jövő zenéje...
Amúgy az egész lakás 52 m2, ebből kell kihozni a maximumot pakolásban is és komfortban is. Én sem vagyok boldog a szekrénytől a nappaliban, de nem találtunk más megoldást :( Most azon sakkozunk, hogy lehetne a legszellősebbre összehozni ezzel együtt.

Titti_ · http://tittiolvastar.blogspot.hu/ 2012.01.13. 11:51:19

Csak ügyesen akkor:)
Ha lefotózod, akkor szívesen megnézném a végeredményt, ha lehet:)

PrettyWitch 2012.01.13. 13:33:54

@Titti_: Ha már a végeredménynél járunk, szívesen megmutatom majd :) A mostani káoszt nem merem...
süti beállítások módosítása