Bemutatkozás helyett

Fél év alatt megszabadultam 20+ kg-tól (UPDATE: egy év alatt 30 kg-tól), és ahelyett, hogy egy emelet megmászása után lihegnék, ma 32 perc (UPDATE: 30 perc) alatt futok 5,2 km-t. Nincs rá semmilyen csodadiéta, gyógyszer vagy recept, a képlet nagyon egyszerű: kevesebb energiát vigyél be a szervezetedbe, mint amennyi naponta elhasználsz. Hogyan? Ehhez próbálok segítséget nyújtani a saját tapasztalataim leírásával, közben remélve, hogy az írás és a nyilvánosság engem is rászorít arra, hogy ne hagyjam abba, és elérjem azt az alakot, ami után megfordulnak a pasik az utcán :) ABSZOLÚT UPDATE: 2012. december 28. napjára babát várunk :) Ennek örömére a fogyókúrát felfüggesztettem, de a kalóriaszámolást és a tápanyagarányokra való odafigyelést, valamint a megengedett mozgást továbbra is megtartom. Ennek fényében picit megváltozott az újabb bejegyzések jellege, de a blog továbbra is az egészséges étkezésről fog szólni, nem szándékozom baba-mama blogba átmenni. Elérhetőség: prettywitch@hotmail.hu

Utolsó kommentek

  • leningrad: Vissza, vissza, visssza! :) (2015.06.14. 00:48) Újrakezdés
  • PrettyWitch: @Irén Hegyi: Gratulálok, ügyes vagy! (2014.03.24. 18:47) Újrakezdés
  • Irén Hegyi: @PrettyWitch: tegnap mérlegeltem. -8 nál tartok!!! wááá :)) mondjuk az elmúlt héten 3x bicajozt... (2014.03.24. 15:25) Újrakezdés
  • PrettyWitch: @Irén Hegyi: Én azért ettem sok tejterméket, mert nem vagyok nagy húsevő, fehérje meg kellett. Meg... (2014.03.19. 20:23) Újrakezdés
  • Irén Hegyi: @Tiktak: igen, elírtam. bocsi. heti fél, az biztos. Próbáltam a PrettyWitch által leírt kórházi di... (2014.03.19. 19:11) Újrakezdés
  • Utolsó 20

Mielőtt bevágnám a kis táblázataimat, muszáj dicsekednem: tegnap - igaz, egy megállással, de annak sem a kifulladás volt az oka, hanem búcsúzkodtunk - lefutottam másfél Margitsziget kört, plusz egy fél Árpád hidat :) Leni okoskája szerint több, mint 8 km volt, időben több, mint 1 óra.

Az egyik, ami nekem nagyon tetszett tegnap, az az volt, hogy Debra hozott magával még egy embert, T-t. Ezzel kapcsolatban arra jöttem rá, hogy ha erre mindannyian képesek lennénk, már tettünk valamit nemcsak a magunk, hanem az ismerőseink egészségéért is. Épp ezért a lifetilt a runtilttel együtt ezzel a felismeréssel nagyot nőtt a szememben, mert sokakat Tamás indított el a fogyás és a mozgás felé, másoknak - köztük nekem is - pedig egy-egy pikírtebb szövege komoly ösztönzést jelent (már persze ha nem konkrét személyek ellen irányul).

A másik, ami tegnap szintén nagyon tetszett, az Debra és T. hozzáállása volt. Debra élménybeszámolóját olvassátok majd el nála, én csak annyit mondok, hogy nagyon büszke voltam rá! És T-re is, aki most volt először, és kb. 100 m után mondta, hogy hagyjuk ott, ő majd valahogy eljut a célig, de mivel nem hagytuk, végigcsinálta, csupán néhány belesétálással a teljes távot!

Hihetetlen, mennyire megváltoztatja a futáshoz való hozzáállásomat az, hogy a csajokkal (Debra, Thatsme, Leni - a linkeket oldalt találjátok) együtt megyek. Ha arra készülök, hogy velük megyek futni, akkor alig várom, hogy elindulhassak, hogy találkozzunk, és hogy együtt fussuk le ezeket a kilométereket, végig beszélgetve, hajtva egymást, egyedül viszont hat ökörrel se tudnám magam elrángatni mozogni. Mivel ha egyedül futok, gyorsabban megyek és jobban kifáradok, ezért velük nem érzem azt sem, hogy nagyon megterhelő volna ez a távolság, ugyanakkor a másnapi izomláz - ami megint megtalált - mutatja azt, hogy több értelme van lassabban egy órát futni, mint teljes erőből, gyorsan fél órát. És ha így haladunk, akkor Lenivel előbb-utóbb lefutjuk a 2 kört is :)

Az előzetes egyeztetés szerint Thatsme kivételével, aki sajnos nem ér rá (de aki annyit mozog egy héten, mint én egy hónapban), négyen megyünk csütörtökön, azaz holnap is, este 7-től. Ha valakinek van kedve csatlakozni, jöjjön nyugodtan, nem eszünk embert, és nem, nem szolgáltam kiképző őrmesterként a seregben, hogy Debra kérdését ismét megválaszoljam :)

Mindezek után már csak hab volt a tortán, hogy ma reggel újra 74 kg alatt voltam (73,8 kg). Remélem, a csütörtöki futással sikerül végre elérni, hogy ez az állapot stabilizálódjon.

Végül a táblázatok:

Hétfő:

REGGELI: 63 g tönkölykifli 222 kcal/100g 140 kcal
EBÉD:

Vitálkonyha paprikás krumpli

400 kcal



Vk. vaníliás croissant

170 kcal
VACSORA: 400 g almás-túrós süti 82 kcal/100g 328 kcal

100 g narancs 41 kcal/100g 41 kcal
NAPI ÖSSZES:




1078,86 kcal

 

Kedd:

REGGELI: 63 g tönkölykifli 222 kcal/100g 140 kcal
EBÉD:

Vk. indiai currys csirke zöldséges rizzsel

523 kcal



Vk. capuccino szelet

133 kcal
UZSONNA: 45 g futás előtt proteinszelet 393 kcal/100g 177 kcal
VACSORA: 286 g almás-túrós süti 82 kcal/100g 235 kcal
NAPI ÖSSZES:




1207,23 kcal

 

A Vitálkonyha a Cityfood partnercége (ha jól értettem), a honlapjuk: http://www.vitalkonyha.hu/. Nem hirdetni szeretném őket, nem hiszek jobban Katus Attilának sem, mint bármelyik fogyókúrát reklámozó embernek, viszont ennek a cégnek egész nagy választéka van kiszámolt kalóriatartalmú (és szénhidráttartalmú, cukorbetegek figyelem!) kajákból, és ami nekem a legfontosabb, van kétféle sütijük is, az egyik általában 200 kalória alatt, ami egy 400-500 kalóriás főétel mellett belefér az ebédhez. Nekem az eddigi két nap alapján bejött a kaja, kb. ugyanaz, mint a Cityfood diétás kajája volt, csak nagyobb választékkal.

Ennyi, megyek dolgozni. A tegnapi endorfin valahogy még mindig dolgozik bennem :)

Címkék: csajok futás lifetilt összegezés

7 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://prettywitch.blog.hu/api/trackback/id/tr333405217

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

debramorgan 2011.11.24. 09:35:06

igazából csak annyit tudok mondani, hogy egyetértek:) én nagyon várom a futásokat, tök jó közben titeket hallgatni, utána beszélni kicsit, jó együtt megtenni a távokat! ma találkozunk megint:)
vitálkonyhát megnéztem, és erősen gondolkodok rajta, lehet jövőhétre letesztelem...

Nyahu · http://ceshireketket.blogspot.com/ 2011.11.24. 14:57:20

Grat az apadó dekákhoz!:))Nagyon ügyik vagytok mindannyian!:)

PrettyWitch 2011.11.24. 18:24:28

@debramorgan: Kíváncsi vagyok, ma hogy megy majd a futás, most én vagyok kicsit elkenődve, remélem, veletek majd felpörgök.

@Nyahu: Köszi szépen!

ajmfebulosz · http://diajmfebulosz.blogspot.com/ 2011.11.25. 10:40:49

eskuszom ez az egyetlen dolog, ami matt banom, hogy nem budapesten lakom...szivesen futkosnek veletek en is. itt viszont nincs senki, akivel tudnek...

PrettyWitch 2011.11.25. 11:32:11

@ajmfebulosz: Együtt tényleg sokkal jobb. Senkit nem tudsz megfűzni? Még arra sem esetleg, hogy biciklivel kísérjen? Az is jobb, mint ha egyedül kell menni.

ajmfebulosz · http://diajmfebulosz.blogspot.com/ 2011.11.25. 11:46:26

szerintem nem is ismerek 3 lanyt itt osszesen. es abbol egyik sem sportos... amugy azzal van inkabb a problema, hogy en osszevissza dolgozom, nem 9-5 es a legtobb ismerosom a kornyeken lakik, de megis masik orszagban...

PrettyWitch 2011.11.25. 23:26:58

@ajmfebulosz: Nem egyszerű. Nekem szerencsém van, 3 hete még nem ismertem Lenit, Debrát, Thatsmet, aztán egyszer csak olvastam a tervezett futásukról a blogjukon, és voltam olyan pofátlan, hogy megkérdeztem, hogy csatlakozhatok-e :) Szóval nincs ötletem, nekem is meglepetésszerűen alakult, de nagyon élvezem. Nézz körül, olvasgass helyi oldalakat, vagy ha csak futó pasikat ismersz, menj el velük, legfeljebb otthagynak, de még mindig jobb, mind egyedül elindulni.
süti beállítások módosítása