Bemutatkozás helyett

Fél év alatt megszabadultam 20+ kg-tól (UPDATE: egy év alatt 30 kg-tól), és ahelyett, hogy egy emelet megmászása után lihegnék, ma 32 perc (UPDATE: 30 perc) alatt futok 5,2 km-t. Nincs rá semmilyen csodadiéta, gyógyszer vagy recept, a képlet nagyon egyszerű: kevesebb energiát vigyél be a szervezetedbe, mint amennyi naponta elhasználsz. Hogyan? Ehhez próbálok segítséget nyújtani a saját tapasztalataim leírásával, közben remélve, hogy az írás és a nyilvánosság engem is rászorít arra, hogy ne hagyjam abba, és elérjem azt az alakot, ami után megfordulnak a pasik az utcán :) ABSZOLÚT UPDATE: 2012. december 28. napjára babát várunk :) Ennek örömére a fogyókúrát felfüggesztettem, de a kalóriaszámolást és a tápanyagarányokra való odafigyelést, valamint a megengedett mozgást továbbra is megtartom. Ennek fényében picit megváltozott az újabb bejegyzések jellege, de a blog továbbra is az egészséges étkezésről fog szólni, nem szándékozom baba-mama blogba átmenni. Elérhetőség: prettywitch@hotmail.hu

Utolsó kommentek

  • leningrad: Vissza, vissza, visssza! :) (2015.06.14. 00:48) Újrakezdés
  • PrettyWitch: @Irén Hegyi: Gratulálok, ügyes vagy! (2014.03.24. 18:47) Újrakezdés
  • Irén Hegyi: @PrettyWitch: tegnap mérlegeltem. -8 nál tartok!!! wááá :)) mondjuk az elmúlt héten 3x bicajozt... (2014.03.24. 15:25) Újrakezdés
  • PrettyWitch: @Irén Hegyi: Én azért ettem sok tejterméket, mert nem vagyok nagy húsevő, fehérje meg kellett. Meg... (2014.03.19. 20:23) Újrakezdés
  • Irén Hegyi: @Tiktak: igen, elírtam. bocsi. heti fél, az biztos. Próbáltam a PrettyWitch által leírt kórházi di... (2014.03.19. 19:11) Újrakezdés
  • Utolsó 20

Rövid hét lesz, mert a hétvégéről nincs táblázatom.

Hétfő: 80,1 kg. Emlékeztető: vasárnap 79,9 kg volt. Szóval mondhatni súlytartás. De nagyon utálom látni, hogy 8-assal kezdődik a mérleg... a régi rossz emlékek mind visszaköszönnek...

120917.pngNagyon szar nap volt, K-t műtötték egynapos sebészeten, én hoztam és vittem, és próbáltam körülugrálni, segíteni rajta, holott ő csak arra vágyott, hogy hagyjam békén :) A kajálás ritka zavaros lett. A reggeli majdnem oké, az almalé elfogyhatna már, mert nagyon rákattantam. Az ebéd kimaradt. Mivel K. csak pépeset ehetett, délután főztem spenótot és krumplipürét, és természetesen én is azt ettem, meg a pépes édességnek vett pudingból egyet. Vacsorára maradtam a gyümölcsnél. Az összkalória picit kevés (de nálam az sosem baj, más napokon kiegyenlítődik), a tápanyagarány katasztrofális... Viszont a LIDL-ben kapható mirelit kész spenót isteni finom, és nem kell vele semmit sem csinálni, csak megmelegíteni! na jó, egy kis plusz fokhagyma mehet bele, de mást nem igényel.

Mozgás: vásárlás (amíg K-t műtötték, hogy kevésbé legyek ideges, elmentem a DM-be, volt kedvezményes kuponom, és vettem egy csomó háztartási és babacuccot), kórházba, gyógyszertárba mászkálás kocsival és gyalog, érdemben igazán semmi.

Kedd: 80,4 kg. Nem indokolja semmi a növekedést szerintem, de ez van.

120918.pngHa este el nem rontom, egész tűrhető nap lett volna. A reggeli a szokásos, az ebéd a spenót maradéka kis édességgel (tanács annak, aki szereti a Norbis péksütiket: egész jól elvannak a fagyasztóban, és a sütőben kiolvasztva olyan, mintha frissek lennének). Délután 2-től 8-ig dolgoznom kellett, este 9-re estem haza, vittem a nagybetegnek McDonalds-os kaját és édességet, magamnak meg egy McWrap-et, amivel nem lett volna baj, csak nem kellett volna utána beleenni K. vacsorájába, leginkább az édességbe nem :(

Mozgás: 6 órán át fel-alá mászkálás, érdemben nem számolnék vele, de nagyon elfárasztott. Nem tudom, hogy fogom ezt bírni heti egyszer november végéig... szerencsére máskor már csak 4 óra lesz.

Szerda: 81,4 kg. Így jár az, aki nem bírja ki édesség nélkül este :(

120919.pngAz előző elrontott nap után próbáltam magam nagyon fegyelmezni. A reggeli a szokásos, az ebéd light virsli mikróban megsütve, paradicsomsalátával és édességnek körtével. Jó volt, és még egészséges is :) Uzsonna idején már picit szédültem, ezért ettem egy csomag kekszet, vacsorára pedig a szokásos túrókrémet. És nem volt utóvacsora, hurrá! Az összkalória szándékosan picit alacsony, a tápanyagarány szerintem nagyon jó.

Mozgás: Péntek Enikő kismamatornája.

Csütörtök: 80,8 kg. Szerencsére kicsit visszább ment.

120920.pngA reggeli a szokásos. Ebédre a betegem kérésére édes-savanyút főztem, magamnak bulgurral, neki tésztával. A bulgur szerintem nagyon feldobta a szokásos ízeket. Uzsonnára keksz helyett egy, a DM-ben vett bio édességet ettem, de egyrészt nagyon drága, másrészt sok benne a kalória, úgyhogy többet ilyet nem veszek. Vacsorára kivételesen nem kívántam a túrókrémet, ezért szendvicset ettem, és megint sikerült megállni az utóvacsorát :) Az összkalória jó, a ch kicsit sok - ez van, ha nem eszek túrót. Nem is igazán értem, más emberek hogy esznek kellő mennyiségű fehérjét odafigyelés nélkül?

Mozgás: ismét Péntek Enikő, még mindig nem unom, tök jól lehet közben sorozatot nézni :)

Péntek: 80,6 kg. De jó, csak sikerül lassan megszabadulni a keddi hibám következményeitől :)

120921.pngA reggelihez elfelejtettem vinni magammal felvágottat, így elég szegényes lett :( Az ebéd a szokásos rendelt kaja, az uzsonna rendelt édesség és gyümölcs, két részletben. Vacsorára apám csinált körözöttet, azt ettem gyökérkenyérrel (kb. ugyanaz, mint a paillasse, adalékanyag-mentes barna kenyér, nagyon kellemes).

Mozgás: nem volt, dolgoztam egész nap, utána meg utaztam.

Hétvége: hazamentünk a szüleimhez, és úgy döntöttem, nekem is szabad két napig úgy élni és úgy enni, mint másoknak általában. Azt ettem és kb. annyit (néha édességből picivel többet), mint a családom. Mozogni nem volt idő, sűrű lett így is a hétvége, de nagyon jó volt!

És a hétfői kezdés: 81,0 kg. Megpróbálok a héten ez alá menni, remélem, sikerülni fog.

Címkék: 25.hét összegezés

6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://prettywitch.blog.hu/api/trackback/id/tr404805053

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mileszebbol.blogspot.com 2012.09.27. 20:19:24

Remélem K. már jobban/jól van!
Nálunk fordítva van, ha beteg vagyok hagyjanak békén, nem kell semmi és senki, K persze jön, kérdez, kedveskedik, aggódik, mert Ő meg olyan, ha beteg, ezt igényli/né, persze megteszek mindent, de nem értem :)))

Utánanézek a gyökérkenyérnek, nem hallottam még róla.

Csodálom a kitartásodat, céltudatosságodat csak így tovább!!!

PrettyWitch 2012.09.28. 07:33:45

@mileszebbol.blogspot.com: K. jól van, tervezett kis műtét volt, de túl kellett rajta esni.

Én is olyan vagyok, hogy betegen extra sok törődést, körülugrálást igénylek, és ezt is akartam nyújtani. Ő meg betegen jobb szeret elvonulni és egyedül lenni. Megbeszéltük, én próbálom békén hagyni, cserébe ő majd megpróbál velem úgy törődni, amikor szarul leszek, ahogy én vágyom rá, és nem ahogy ő jónak gondolja :) Fura volt, amíg rá nem jöttünk, hogy mindketten azt akarjuk adni a másiknak, amikor beteg, amit mi is elvárnánk fordítva, de a másik egész másra vágyik :)

Scala 2012.09.30. 12:57:04

Nekem is csináljon valaki krumplipürét sóskával vagy spenót! Thx. :-)

Egyébként olyan ügyes vagy és stramm.
Én hónapok óta nem főzök... bár ... nem mentegetőzésképpen... itt talán még igen.
El kellene menni tejfölért a zöldbabfőzelékhez, a zuram Bécsben, szerintem nem lesz belőle semmi. Befejezem a vasalást max., és hajat mosok. A bolt most túl messzinek tűnik.

PrettyWitch 2012.09.30. 14:24:14

@Scala: Most jöttem meg a bevásárlásból, régen szerettem csinálni, járkálni a polcok között, gyűjtögetni a kajákat, egyebeket; most nagyon megviselt, alig vártam, hogy azt a pár dolgot, ami a kajához meg a jövő héthez kell, összeszedjem.

Te most már ne mászkálj sehova, rendelj kaját :)

Scala 2012.09.30. 16:21:40

@PrettyWitch: Három perce küldtem el a jövő heti kajarendelést.
Nagyon fincsi hársfateát csináltam, azt iszom.
Tejfölt kéne gondolatátvitellel szereznem, az első adag főzelékhez még volt joghurt, de megint ehetnékem lett.
Aludtam, sokat, a nátha és a következő hetek miatt olyan hálás vagyok, hogy tudok aludni. :-)

Scala 2012.09.30. 16:24:50

@PrettyWitch: Alapállásban szintén szeretek vásárolni, kivétel a CBAban, az szűk és túl magyaros. Interspar és az Aldi mindig bejött, de a várandósság alatt, pont ahogyan nálad! :-)

Ha lennének rabszolgáink, kevesebb gondom lenne. :-D
süti beállítások módosítása