Bemutatkozás helyett

Fél év alatt megszabadultam 20+ kg-tól (UPDATE: egy év alatt 30 kg-tól), és ahelyett, hogy egy emelet megmászása után lihegnék, ma 32 perc (UPDATE: 30 perc) alatt futok 5,2 km-t. Nincs rá semmilyen csodadiéta, gyógyszer vagy recept, a képlet nagyon egyszerű: kevesebb energiát vigyél be a szervezetedbe, mint amennyi naponta elhasználsz. Hogyan? Ehhez próbálok segítséget nyújtani a saját tapasztalataim leírásával, közben remélve, hogy az írás és a nyilvánosság engem is rászorít arra, hogy ne hagyjam abba, és elérjem azt az alakot, ami után megfordulnak a pasik az utcán :) ABSZOLÚT UPDATE: 2012. december 28. napjára babát várunk :) Ennek örömére a fogyókúrát felfüggesztettem, de a kalóriaszámolást és a tápanyagarányokra való odafigyelést, valamint a megengedett mozgást továbbra is megtartom. Ennek fényében picit megváltozott az újabb bejegyzések jellege, de a blog továbbra is az egészséges étkezésről fog szólni, nem szándékozom baba-mama blogba átmenni. Elérhetőség: prettywitch@hotmail.hu

Utolsó kommentek

  • leningrad: Vissza, vissza, visssza! :) (2015.06.14. 00:48) Újrakezdés
  • PrettyWitch: @Irén Hegyi: Gratulálok, ügyes vagy! (2014.03.24. 18:47) Újrakezdés
  • Irén Hegyi: @PrettyWitch: tegnap mérlegeltem. -8 nál tartok!!! wááá :)) mondjuk az elmúlt héten 3x bicajozt... (2014.03.24. 15:25) Újrakezdés
  • PrettyWitch: @Irén Hegyi: Én azért ettem sok tejterméket, mert nem vagyok nagy húsevő, fehérje meg kellett. Meg... (2014.03.19. 20:23) Újrakezdés
  • Irén Hegyi: @Tiktak: igen, elírtam. bocsi. heti fél, az biztos. Próbáltam a PrettyWitch által leírt kórházi di... (2014.03.19. 19:11) Újrakezdés
  • Utolsó 20

Az előző poszt folytatása.

Szerda: 71,6 kg. Szuper, stagnálok :(

REGGELI: 63,0 g hárommagvas kifli 250 kcal/100g 158 kcal

3,0 g margarin 320 kcal/100g 10 kcal
EBÉD:

Cf. thai csirke wok zöldségekkel

302 kcal



Cf. oroszkrém torta

115 kcal
UZSONNA: 65,0 g székelykáposzta 150 kcal/100g 98 kcal

35,0 g savanyú káposzta 20 kcal/100g 7 kcal
VACSORA: 150,0 g zott jogobella joghurt (almás-fahéjas) 60 kcal/100g 90 kcal

25,0 g Milka csoki 525 kcal/100g 131 kcal
NAPI ÖSSZES:




910 kcal

Uzsonnára az előző napi maradék káposztát ettem meg. Utána elmentünk futni. Ilyet soha ne tegyetek, az első sziget kör felétől arra koncentráltam, hogy ne legyen baj... nem lett. Este megettem a joghurtot, majd kiszámoltam az összkalóriát, ami 779 kalória volt. Nem tudom, ezt hogy hoztam össze, nem éreztem magam éhesnek. Viszont ennek örömére megettem két sort abból a táblás Milka csokiból, amit K. magának bontott ki. Az összkalória jó, az összetétel nem, de ez nálam már lassan rendszer lesz :( Nem követni!!!

Mozgás: Thatsme-vel 2 Margitsziget kör, 10,6 km, 1 óra 21 perc. Normális, kényelmes tempóban futottuk, mivel ilyenkor az első körben azért bennünk van a félsz, hogy menni fog-e a második, és inkább óvatosak vagyunk. Szerencsére baj nem történt, bár volt némi aggodalomra ok, de ezt olvassátok el Thatsme-nél. Nyújtani a felnőtt játszótéren kezdtünk el (a Margitsziget északi csücskénél), és megpróbáltam húzódzkodni is. Nem ment, de ha felugrottam, akkor vagy 5 mp-ig tudtam magam tartani. Ez azért meglepő, mert erre korábban nem nagyon voltam képes, soványabban sem. A fegyencedzés csak működik :)

Csütörtök: 71,4 kg. Bár már 71 alatt lennék...

REGGELI: 63,0 g hárommagvas kifli 250 kcal/100g 158 kcal

3,0 g margarin 320 kcal/100g 10 kcal

20,0 g selyemsonka 104 kcal/100g 21 kcal
EBÉD: 250,0 g Tilda Pilau előgőzölt basmati rizs 120 kcal/100g 300 kcal



Cf. oroszkrém torta

115 kcal
VACSORA: 150,0 g fehér kenyér (pirítós) 255 kcal/100g 383 kcal

200,0 g tatárbifsztek 228 kcal/100g 456 kcal
NAPI ÖSSZES:




1441 kcal

Ebédre a Culiarisban vett zacskós rizst ettem (http://www.tilda.com/#/?section=2&subsection=10&content=29). Állítólag csak 120 kcal/100g. Nem is akarom tudni, ezt hogy hozták össze, de nekem jó :) Muszáj volt megfordítanom az ebéd és a vacsora kalóriatartalmát, mert este haverokkal találka, és tuti, hogy fogok valamit enni az étteremben. Valami cézár saláta félére gondoltam, vagy tatárbifsztekre, kevés pirítóssal (abonettet magammal vinni mégiscsak ciki lenne...). UPDATE: tatárbifsztek lett :) és ahhoz képest, hogy éttermi kajálás, nem is olyan rossz az összkalória (mondjuk éhes is vagyok).

Alkoholt viszont nem fogok inni, mert nemsokára vérvétel, és nem szeretném, ha torzítaná az eredményeket. Kíváncsi vagyok, hányan fogják megkérdezni, hogy terhes vagyok-e. (Nem.) Attól tartok, hogy ipari mennyiségű light kólát fogok meginni. UPDATE: édesítős limonádét ittam, sokkal jobb volt, mint a light kóla. Mondjuk már napok óta rá vagyok kattanva a narancsra és a citromra, hétvégén megyek és veszek az Auchanban egy vödörrel, és kicsavarom.

Mozgás: fegyencedzés.

Típus Lépés Sorozat Ismétlés
Fekvőtámasz 1 3 25
Tricepsz - 1 5

- 2 10
Guggolás 2 2 25

3 3 25
Lábemelés 1 2 25

2 3 25
Híd 1 2 25

2 2 10
Fejenállás 1 1 40

Gyakorlatilag semmi nem változott a múltkorihoz képest, csak egy kicsit jobban bírtam a tricepsz gyakorlatokat, ezért többet is csináltam belőle. A húzódzkodás most is kimaradt, mert napközben K. nem volt itt, este meg már nem volt kedvem pótolni.

Címkék: fegyencedzés összegezés

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://prettywitch.blog.hu/api/trackback/id/tr274185576

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

B.-né Erika 2012.02.23. 22:07:58

Most pont arra gondoltam ,(le vagyok fáradva,) de megpróbálom érthetően, amikor 85 felett voltam este 10-kor zacskó nápolyi simán belefért..
82 és alatta figyelni kell a mértékre és 1* enni ebédet de itt még a normális kosztot eheted ha ezt akarod tartani.
79 már tornázni heti 2* figyelni a mértékre
75 tornázni 2* mértéktartás (kb. 1 merőkanál)
72 tornázni, mértékkel enni, iktatni a fehér lisztet cukrot, csokit.. (max 2 kocka 70%on felüli)
69 futni, tornázni, iktatva a cukrot, fehér lisztet, krumlit, rizst, mértékkel enni..
65 futni, tornázni cukor, liszt mentesen enni, krumpli, fehér rizs tiltott, mértékkel enni ami a tenyérnyit jelenti már!
62 rendszeresen futni tornázni cukor tiltott lisztes csak délelőtt (súlytartásnál!)
60 nem eszel semmit csak ami a lifetilt diétában benne van, csirkemell, sonka, tojásfehérje,

Én úgy érzem ha nem eszel vagy nem veszel át pár receptet a csirkemelles lifetilt diétából, csak a kalóriaszámolás nem elég mert olvastam teljesen másként hat a szervezetre ha 115 kcal oroszkrémtorta vagy 115 kcal 2 szem narancs vagy 90 gramm csirkemell pirítva is ennyi..
Sokkal hatványozottabban hat a 2 szelet csoki ha este eszed mintha délelőtt.
Szerintem ha mindenképp 70 alá akarsz menni, ugranod kell egy lépcsőt felfelé, ami lemondásokkal jár... :( ha nem ugrasz akkor ennyinél maradsz, de az sem baj, hisz így is a mi boszink vagy :)
Nem akartalak kioktatni csak el akartam mondani nekem mi jött le abból ahogy kezdtem és az utolsó 10 kilótól megszabadulni és megtartani, néha átgondolom akarom én ezt?, és akkor rájövök igen, mert végre jól érzem magam a bőrömben, nem mintha 67 kilósan már nem éreztem volna ezt az érzést :)
Remélem átjött amit akartam írni, így késő este, futás és torna után :)

PrettyWitch 2012.02.23. 22:32:39

@B.-né Erika: Az utolsó kilók vonatkozásában egyetértek, ha majd odaérek, muszáj lesz drasztikusabbá válnom. De sajnos még nem ott járok, és még hosszú út áll előttem, ami nem 70 nap, bármennyire is jó lenne, ha csak annyi volna. Ezért vagyok megengedőbb magammal, és azért, mert ha nem tenném, már feladtam volna az egészet. Így meg - ha lassan is - mennek lefelé a dekák. Igaz, egyre lassabban.

Viszont ha váltok, akkor sem LT étrendet tervezek. Ahogyan azt már korábban leírtam, jobb, ha mindenki megtalálja a számára ideális diétát. Nekem muszáj lesz a vége felé is tenni bele édességet, úgyhogy fogok is. De akkor majd elkezdem számolni a tápanyag arányokat is (fehérje, szénhidrát, zsír), és az ezek által szabott limiteket betartva fogok enni édességet, pl. túrógombócot édesítővel, zabpehellyel. Meg indiai csirkét :)

Ketketnél egyébként gyönyörűen látszik, hogy értelmesen összerakott étrenddel - amiben azért van édesség is - gyönyörűen lehet fogyni az utolsó 5 kg-on belül is. Szóval nem kell egy diétának csak azért rossznak és szenvedésnek lennie, mert az diéta.

Nem hinném, hogy kioktatni akarsz, csak a saját tapasztalataidra alapozol, amikor tanácsot adsz, de nem vagyunk egyformák, magamnak kell megtalálnom, ami nálam működhet. A lemondásokkal pedig már egy éve együtt élek.

(Amúgy az oroszkrém torta teljes kiőrlésű lisztből, édesítővel készül, nem gondolnám, hogy annyira hatalmas hiba volna bármilyen étrendben, ebédre. Az esti csokival kapcsolatban viszont természetesen igazad van.)

B.-né Erika 2012.02.25. 07:47:42

@PrettyWitch: az oroszkrémtorta egészségesebb összetevőkkel legalábbis diétásabbakkal nagyon jól hangzik, nyammi :)
Az LT diéta nagyon jól lefekteti az alapokat, a rozskenyérrel a csirkével sonkával, persze lehet ízletesebben elkészíteni, ahogy te szereted és te érzed még mi fér bele, a te szervezeted..Te azért már ezalatt (1 év)jobban ki ismerted :)
és nemsokára úgyis a test is inkább a tavasszal átlép a nem tartalékoló, hanem méregtelenítő állapotba, hisz jön a tavasz :) akkor meg könnyebb lesz :)

PrettyWitch 2012.02.25. 14:20:51

@B.-né Erika: Jaja, és tavasszal már mennie kell a stabil heti két futásnak, lehetőség szerint alkalmanként két sziget körrel.
süti beállítások módosítása