Bemutatkozás helyett

Fél év alatt megszabadultam 20+ kg-tól (UPDATE: egy év alatt 30 kg-tól), és ahelyett, hogy egy emelet megmászása után lihegnék, ma 32 perc (UPDATE: 30 perc) alatt futok 5,2 km-t. Nincs rá semmilyen csodadiéta, gyógyszer vagy recept, a képlet nagyon egyszerű: kevesebb energiát vigyél be a szervezetedbe, mint amennyi naponta elhasználsz. Hogyan? Ehhez próbálok segítséget nyújtani a saját tapasztalataim leírásával, közben remélve, hogy az írás és a nyilvánosság engem is rászorít arra, hogy ne hagyjam abba, és elérjem azt az alakot, ami után megfordulnak a pasik az utcán :) ABSZOLÚT UPDATE: 2012. december 28. napjára babát várunk :) Ennek örömére a fogyókúrát felfüggesztettem, de a kalóriaszámolást és a tápanyagarányokra való odafigyelést, valamint a megengedett mozgást továbbra is megtartom. Ennek fényében picit megváltozott az újabb bejegyzések jellege, de a blog továbbra is az egészséges étkezésről fog szólni, nem szándékozom baba-mama blogba átmenni. Elérhetőség: prettywitch@hotmail.hu

Utolsó kommentek

  • leningrad: Vissza, vissza, visssza! :) (2015.06.14. 00:48) Újrakezdés
  • PrettyWitch: @Irén Hegyi: Gratulálok, ügyes vagy! (2014.03.24. 18:47) Újrakezdés
  • Irén Hegyi: @PrettyWitch: tegnap mérlegeltem. -8 nál tartok!!! wááá :)) mondjuk az elmúlt héten 3x bicajozt... (2014.03.24. 15:25) Újrakezdés
  • PrettyWitch: @Irén Hegyi: Én azért ettem sok tejterméket, mert nem vagyok nagy húsevő, fehérje meg kellett. Meg... (2014.03.19. 20:23) Újrakezdés
  • Irén Hegyi: @Tiktak: igen, elírtam. bocsi. heti fél, az biztos. Próbáltam a PrettyWitch által leírt kórházi di... (2014.03.19. 19:11) Újrakezdés
  • Utolsó 20

Gyorsan feldobom a táblázataimat, úgysem tud belőlük sokat egyszerre kezelni a rendszer.

Péntek: 71,5 kg.

REGGELI: 84,0 g csokis croissant light 219 kcal/100g 184 kcal
EBÉD:

spenót főzelék

411 kcal

2,0 adag Linessa mousse stracciatella light 108 kcal/adag 216 kcal

100,0 g narancs 41 kcal/100g 41 kcal
VACSORA:

beleettem K. kajájába, kb.

200 kcal

7,0 dl édes pezsgő 82 kcal/dl 574 kcal
NAPI ÖSSZES:




1626 kcal

Kezdem a végével: az be volt tervezve, hogy megiszok 3 dl pezsgőt, és akkor jó is lett volna a napi összes kalóriatartalom, de a végén senki sem pezsgőzött, így egyedül megittam egy üveggel... Jó ez a blogolás egyébként arra is, hogy nem gondoltam volna korábban, hogy én sok alkoholt iszok, most pedig átlag hetente itt magyarázkodom, hogy mit és milyen apropóból ittam. Mostantól március közepéig ennek vége, szeretném, ha a márciusi vérképemet semmilyen alkohol nem befolyásolná. Ez csak azért lesz jó, mert a jövő héten is lesz a haverokkal találka, magyarázhatom majd nekik, hogy miért nem iszom alkoholt... a csapat fele azt fogja hinni, hogy terhes vagyok :)

Vissza a kajákra: a csokis croissantról már írtam korábban, szuperjó dolog, ha tehetitek, próbáljátok ki. Nem tudom, hogy szénhidrátcsökkentett vagy Norbis lisztből sütik, de nekem nem okozott kishelyiséges problémákat.

Ebédre csináltam spenótot és stracciatellás mousse-t. Receptek külön posztban.

Szombat: 71,8 kg. Abban, hogy ez nem több, valószínűleg volt némi szerepe az éjszakai táncolásnak is.

REGGELI:

-



EBÉD: 72,0 g magvas zsemle 250 kcal/100g 180 kcal

3,0 db LIDL abonett 27 kcal/db 81 kcal

30,0 g SPAR bruschetta 352 kcal/100g 106 kcal

30,0 g kacsamájkrém 324 kcal/100g 97 kcal

2,0 adag Linessa mousse stracciatella light 108 kcal/adag 216 kcal
UZSONNA: 2,0 db almás-fahéjas négercsók 45 kcal/db 90 kcal
VACSORA: 100,0 g selyemsonka 104 kcal/100g 104 kcal

125,0 g túró (Tesco, zsírszegény) 93 kcal/100g 116 kcal

150,0 g zott jogobella joghurt (almás-fahéjas) 60 kcal/100g 90 kcal
NAPI ÖSSZES:




1080 kcal

A reggeli kimaradt (későn kelés). Az ebéd egy nagy reggeli volt. Tudom, sem a bruschetta, sem a kacsamájkrém nem diétás, de kicsit ettem belőlük, csak az íze kedvéért. Tittinek volt ötlete ezzel kapcsolatban, hogyan lehetne házilag egész alacsony kalóriával kihozni, kíváncsi vagyok, milyen lesz.

Délután csajos dőzsölés teákkal meg light négercsókkal :) Kemény 2 darabot meg is ettem :) Nagyon ízlett, ilyet is fogok majd venni, a Metroban kapható. Viszont mivel nagyon-nagyon későn jöttünk el, csak éjfél körül vacsoráztam, amit lehet, nem kellett volna. Így se lett valami sok ez a nap, de az előző miatt nem is bánom.

Vasárnap: 71,5 kg. Ez az utolsó mérésem most, amíg nem kapok elemet a mérlegbe, mert rögtön utána megadta magát. Bosszantó, mert a holnapira kíváncsi lettem volna.

Egyelőre itt járok (majd frissítem a táblázatot később):

REGGELI: 110,0 g kakaós csiga light 219 kcal/100g 241 kcal
EBÉD: 374,0 g kínai illatos csirke 91 kcal/100g 340 kcal

94,0 g szénhidrátcsökkentett tészta 241 kcal/100g 227 kcal

1,0 db palacsinta 98 kcal/db 98 kcal

10,0 g light lekvár 71 kcal/100g 7 kcal

Találtam olyan Uncle Ben's mártást (kínai illatos mártás), ami csak 45 kcal/100g, gondoltam, de jó lesz. Nem lett az, nem nagyon ízlett. Biztosan én vagyok mostanában megkattanva, de amióta ettem a culinarisos indiai csirkét, csak olyat ennék, most is dobtunk az egészhez feljavításként némi curryport.Hozzá K. üvegtésztát evett, én meg szénhidrátcsökkentettet. Az üvegtészta nagyon megszívatott, mert az volt ráírva, hogy 212 kalória, és csak itthon vettem észre, hogy nem /100g, hanem /50g, így abból nem ettem. És volt a végén egy bolti palacsinta light lekvárral. Kész palacsintát most láttam először boltban, azért vettem meg, mert rajta volt a kalóriatartalom, de többet ilyet se veszek, mert ennél jobbat csinálok kevesebb kalóriával. Na mindegy, legalább K-nak ízlene, de neki se jött be :( Majd valakinek odaajándékozom. Ez egy jól sikerült ebéd volt :(

Vacsira azon gondolkozom, hogy kipróbálom natúr joghurtba tenni a csokis fehérjeport. Legfeljebb megy az egész a kukába, és eszek mást :)

Mozgás: pénteken végigcsináltam egy fegyencedzést.

Típus Lépés Sorozat Ismétlés
Fekvőtámasz 1 2 25

2 2 20
Guggolás 2 2 25

3 2 20
Húzódzkodás 2 2 10
Lábemelés 1 2 25

2 2 20
Híd 1 2 50

2 1 10
Fejenállás 1 1 40

5 perc bemelegítéssel összesen 65 perc volt. Be fogok iktatni még egy tricepszes saját súlyos gyakorlatot (találtam a neten, majd írok róla), és kicsit leveszek majd a fekvőtámaszból, mert mostanában többen közölték, hogy hú de izmos lett a karom, én is érzem nagyon, és nem feltétlenül az a fő célom a fegyencedzéssel, hogy nagyobb "kisegerem" legyen, mint egy pasinak :)

A következő posztban jönnek a receptek.

Címkék: alkohol buli csajok fegyencedzés összegezés

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://prettywitch.blog.hu/api/trackback/id/tr414136032

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása