Bemutatkozás helyett

Fél év alatt megszabadultam 20+ kg-tól (UPDATE: egy év alatt 30 kg-tól), és ahelyett, hogy egy emelet megmászása után lihegnék, ma 32 perc (UPDATE: 30 perc) alatt futok 5,2 km-t. Nincs rá semmilyen csodadiéta, gyógyszer vagy recept, a képlet nagyon egyszerű: kevesebb energiát vigyél be a szervezetedbe, mint amennyi naponta elhasználsz. Hogyan? Ehhez próbálok segítséget nyújtani a saját tapasztalataim leírásával, közben remélve, hogy az írás és a nyilvánosság engem is rászorít arra, hogy ne hagyjam abba, és elérjem azt az alakot, ami után megfordulnak a pasik az utcán :) ABSZOLÚT UPDATE: 2012. december 28. napjára babát várunk :) Ennek örömére a fogyókúrát felfüggesztettem, de a kalóriaszámolást és a tápanyagarányokra való odafigyelést, valamint a megengedett mozgást továbbra is megtartom. Ennek fényében picit megváltozott az újabb bejegyzések jellege, de a blog továbbra is az egészséges étkezésről fog szólni, nem szándékozom baba-mama blogba átmenni. Elérhetőség: prettywitch@hotmail.hu

Utolsó kommentek

  • leningrad: Vissza, vissza, visssza! :) (2015.06.14. 00:48) Újrakezdés
  • PrettyWitch: @Irén Hegyi: Gratulálok, ügyes vagy! (2014.03.24. 18:47) Újrakezdés
  • Irén Hegyi: @PrettyWitch: tegnap mérlegeltem. -8 nál tartok!!! wááá :)) mondjuk az elmúlt héten 3x bicajozt... (2014.03.24. 15:25) Újrakezdés
  • PrettyWitch: @Irén Hegyi: Én azért ettem sok tejterméket, mert nem vagyok nagy húsevő, fehérje meg kellett. Meg... (2014.03.19. 20:23) Újrakezdés
  • Irén Hegyi: @Tiktak: igen, elírtam. bocsi. heti fél, az biztos. Próbáltam a PrettyWitch által leírt kórházi di... (2014.03.19. 19:11) Újrakezdés
  • Utolsó 20

Az előző bejegyzés folytatása.

Szombat: 72,3 kg. Itt még örültem, hogy ezek szerint nem is olyan vészes, ha két egymást követő napot rontok el. Azt felejtettem el, hogy az alkohol és a cukor - mivel a kalóriatartalmához képest a tömege kicsi - később bosszulja meg magát igazán.

REGGELI: 53,0 g barna zsömle 250 kcal/100g 133 kcal

3,0 g margarin 320 kcal/100g 10 kcal

20,0 g selyemsonka 104 kcal/100g 21 kcal
EBÉD: 375,0 g mirelit zöldség 51 kcal/100g 191 kcal

320,0 g indiai csirke 140 kcal/100g 448 kcal

100,0 g mandarin 45 kcal/100g 45 kcal

1,0 db pilóta keksz 99 kcal/db 99 kcal
VACSORA:

tejberizs, kb.

600 kcal
NAPI ÖSSZES:




1546 kcal

Az indiai csirke receptjét korábban már írtam, továbbra is nagyon ízlik. A mirelit zöldség a LIDL-ből volt, cukkinis keverék, a fantázianeve itáliai. Az indiai öntettel szerintem kifejezetten finom volt. A vacsorát ki akartam hagyni - az előző napok bűnözései miatt -, majd végül este 10 körül megettem azt a tejberizst a hűtőből, amit K-nak vettem, de másnap már ki kellett volna dobni, mert lejárt a szavatossága. Fogalmam nincs, hogy hány kalória, 500-nál csak kevesebb, ezért ezzel számoltam. A lényeg az, hogy ez a nap se zárult valami fényesen.

Vasárnap: 72,9 kg. Ez most rohadtul bosszant, és a tudat is, hogy csak a saját hülyeségemnek (pogácsa, tejberizs) köszönhetem.

REGGELI: 53,0 g barna zsömle 250 kcal/100g 133 kcal

3,0 g margarin 320 kcal/100g 10 kcal

20,0 g selyemsonka 104 kcal/100g 21 kcal

150,0 g zott jogobella joghurt (feketeribizlis) 60 kcal/100g 90 kcal
EBÉD:

saláták a Szerájból, kb.

600 kcal
VACSORA: 150,0 g zott jogobella joghurt (almás-fahéjas) 60 kcal/100g 90 kcal

125,0 g túró (Tesco, zsírszegény) 93 kcal/100g 116 kcal
NAPI ÖSSZES:




1059 kcal

A vacsora még előttem áll, fél doboz túrót összekeverek majd egy light joghurttal, Ketkettől tanultam, valószínűleg finom lesz.

Tanulság: a pogácsánál is és a tejberizsnél is ott rontottam el, hogy ki akartam hagyni az étkezést előtte. Mivel tudom, hogy nem bírok ellenállni annak, ha elém teszik a finom falatokat, így ezen akarati hiányosságot azzal kellene leküzdenem, hogy eszek előtte, mert azért ha nem vagyok éhes, akkor talán megállom az első falatot, és ha azt meg tudom állni, a többi is menni fog.

Nem várok sem megértést, sem sajnálkozást, sem biztatást. Nagyon jól tudom, hogy mit kellene csinálnom, de néha kevés vagyok hozzá. Tudomásul vettem, az én testem, az én akaratom, az én életem. Lesz ez ennél jobb, de rosszabb is. Legfeljebb tovább tart a diéta, mert az nyilvánvaló, hogy addig nem hagyom abba, amíg a célt (70 alá, majd nagyon lassan 65-ig) el nem érem. Azért sokat segítene, ha már legalább futni tudnánk menni, legalább ledolgoznám az extra kalóriákat.

Címkék: alkohol vacsora mozgás önuralom összegezés

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://prettywitch.blog.hu/api/trackback/id/tr654097938

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nyahu · http://ceshireketket.blogspot.com/ 2012.02.13. 09:52:27

Ízlett a túró+joghurt? (nem biztatlak, nem sajnállak, nem mondok semmit) :)

thatsme 2012.02.13. 21:10:12

a koktélra szerintem nálam olvastad az 500-at, ezt én a neten találtam, viszont ez pina colada volt, amiben nem az alkohol volt a durva, hanem a tejszín meg a cukorszirup, szóval pl. egy egyszerű gines-tonicos cucc tuti kevesebb ennél.
szerintem csüt-péntek fele már mehet a futás is, egyre enyhül az idő :)

PrettyWitch 2012.02.13. 22:06:36

@Nyahu: Nagyon jó volt, ma megdobtam még egy almával. Kösz az ötletet! (és kösz a többit is)

@thatsme: 3 pina colada volt és 1 mojito, úgyhogy jó volt az az 500 kcal/db :( A futás már nagyon jó lenne!

thatsme 2012.02.14. 01:13:09

@PrettyWitch: nekem mostantól 10 km fölött kellene futnom mindig, a tempó kb mindegy... majd írjátok meg, melyik nap mennyire mentek :)
süti beállítások módosítása