Bemutatkozás helyett

Fél év alatt megszabadultam 20+ kg-tól (UPDATE: egy év alatt 30 kg-tól), és ahelyett, hogy egy emelet megmászása után lihegnék, ma 32 perc (UPDATE: 30 perc) alatt futok 5,2 km-t. Nincs rá semmilyen csodadiéta, gyógyszer vagy recept, a képlet nagyon egyszerű: kevesebb energiát vigyél be a szervezetedbe, mint amennyi naponta elhasználsz. Hogyan? Ehhez próbálok segítséget nyújtani a saját tapasztalataim leírásával, közben remélve, hogy az írás és a nyilvánosság engem is rászorít arra, hogy ne hagyjam abba, és elérjem azt az alakot, ami után megfordulnak a pasik az utcán :) ABSZOLÚT UPDATE: 2012. december 28. napjára babát várunk :) Ennek örömére a fogyókúrát felfüggesztettem, de a kalóriaszámolást és a tápanyagarányokra való odafigyelést, valamint a megengedett mozgást továbbra is megtartom. Ennek fényében picit megváltozott az újabb bejegyzések jellege, de a blog továbbra is az egészséges étkezésről fog szólni, nem szándékozom baba-mama blogba átmenni. Elérhetőség: prettywitch@hotmail.hu

Utolsó kommentek

  • leningrad: Vissza, vissza, visssza! :) (2015.06.14. 00:48) Újrakezdés
  • PrettyWitch: @Irén Hegyi: Gratulálok, ügyes vagy! (2014.03.24. 18:47) Újrakezdés
  • Irén Hegyi: @PrettyWitch: tegnap mérlegeltem. -8 nál tartok!!! wááá :)) mondjuk az elmúlt héten 3x bicajozt... (2014.03.24. 15:25) Újrakezdés
  • PrettyWitch: @Irén Hegyi: Én azért ettem sok tejterméket, mert nem vagyok nagy húsevő, fehérje meg kellett. Meg... (2014.03.19. 20:23) Újrakezdés
  • Irén Hegyi: @Tiktak: igen, elírtam. bocsi. heti fél, az biztos. Próbáltam a PrettyWitch által leírt kórházi di... (2014.03.19. 19:11) Újrakezdés
  • Utolsó 20

Jó kis beetető cím? :) Az utóbbi két napban ezek dobták fel a kajálásaimat, és közben 1000 kalória alatt maradtam. Ettem minden étkezésre (kivéve ma vacsorára), nem volt szándékos ez az alacsony érték, csak így alakult.

Csütörtök: 72,3 kg. (-0,8 kg). Erre nem számítottam (újabb lokális minimum!), de nagyon örültem a mérlegnek :) Lehet, hogy mégis meglesz február végére a 70 kg?

A Mülleres proteinszeletet nagyon ajánlom. Thatsme valahol összehasonlította az összetevőit a DM-essel, és kijött, hogy mintha hajszálnyit a Mülleres jobb lenne. Én most az íze miatt mondanám, hogy inkább ezt válasszátok: nekem olyan élmény volt, mintha Mars csokit ettem volna :)

Thatsme másik szuper ötlete a fahéj volt. Mivel előző nap az 1 dl tejjel készült fehérjeturmix ugyan sokkal jobb lett, mint amikor csak vízzel csináltam, de nem tudtam mindet megenni (nem volt tejíze, csak az utolsó három kanálnál már valahogy nem kívántam), most levettem a tejet 0,5 dl-re (feles pohárral tök jól ki lehet mérni), és tettem az egészhez fahéjat is, meg persze édesítőt. Mennyei finom lett! Olyan volt, mint valami mézes karácsonyi süti. Meg is ettem mindet gond nélkül :)

Este voltunk futni a lányokkal. Egy kényelmes Margitsziget kör volt, a szokásos dumálással, amit már megint nagyon vártam. Fel tudja dobni a napomat, ha tudom, hogy este mozogni is fogok, és közben még jól is érzem majd magam :)

Péntek: 72,5 kg. (+0,2 kg). Tudom, hogy ez nem számít, 2 dl vízzel egyenlő, de csöppet bosszantó. Mindegy, van ilyen, túl hirtelen ment le előtte, most ekörül stagnálnia kellene.

Az ebéd a szokásos sütőben, sütőpapíron sült mirelit rántott csirkemell volt, ami nekem nagyon ízlik. Az első csomag most fogyott el, de vettem újabbat. LIDL, és azt hiszem, a neve olyasmi, hogy "valódi csirkemell". A LIDL-ben való bevásárlás másik nagy eredménye a light négercsók volt, és most tényleg ne nevessetek :) 225g, 16 db, ami azt jelenti, hogy egy darab 36 kalória. Én kitettem magam elé hatot, ebből megettem négyet, és elég volt, a maradék kettő órák óta előttem van, és nem akartam befalni. Pedig nagyon finom. Nem azt mondom, hogy ilyet kell enni, de akinek hozzám hasonlóan gondot okoz az édesség kiiktatása, azoknak ez reális kompromisszumot jelenthet.

A mai este legabszurdabb pillanata az volt, amikor - miután 10-re hazaestem -  Leni fél 11-kor rám írt FB-on, hogy nem megyünk-e futni. K. bulizni ment, én estére nyugis blogolvasását és -írást terveztem, némi cseteléssel, és akkor bevillant, hogy ha már úgyis Lenivel társalognék, miért ne fussunk közben? Úgyhogy 11-kor elindultunk, de csak a házak között. Végül én 6,6 km-t futottam 45 perc körül (khm, sügősen haza kellett jönnöm), míg Leni befejezte a 7 km-es távot. Nagyon jó futás volt, kellemesen elfáradtam a végére.

Viszont most gondom van a kajával. 10-kor megettem "uzsonnára" a négercsókokat (az ebéd is 2 körül volt, és utána nem volt időm enni), utána futás, és én futás után gyakran nem vagyok éhes. Ez viszont csak 900 kalória. Ha eszek még 3-4 szem mandarint, akkor 950 körül zárok. Nem jó, mert nem szabad 1000 alatt maradni - pláne futással -, de olyan ritka pillanat az én életemben, hogy nem vagyok éhes - még édességre sem -, hogy így hagyom. Most a turmixra gondolni sem tudok, pedig tegnap tök finom volt.

Jobb lett volna, ha eszek valamit? Mit? Ja, hozzáteszem, hajnali fél kettő van.

A hétvégén egyik nap indiai csirkét fogok sütni, magamnak mirelit zöldségkörettel (LIDL, olasz és mexikói, még nem próbáltam), K-nak sült krumplival (sütőben sütve). És holnap gyerekzsúrra megyünk. Én vállaltam, hogy viszem a salátát, akkor legalább lesz olyan kaja, amit ehetek :) Nyilván nem fogom kibírni anélkül, hogy mást meg ne megkóstoljak, de remélem, egy pogácsán és egy villányi tortán kívül többet nem bűnözök majd, ennyinek pedig - az előző két nap kalóriadeficitjére is tekintettel - bele kell férnie. K. családjával szerencsém van, annyira le vannak döbbenve attól, hogy mennyire lefogytam, hogy eszükbe sem jut tömni :)

Majdnem elfelejtettem: a héten most futottam harmadjára, viszont a csípőm nem fájt egyik alkalommal sem. Először arra gondoltam, hogy esetleg attól van, hogy kezdem szokni a mozgást, de közben eszembe jutott, hogy múlt hét vége óta abbahagytam a halolajkapszulát (végre elfogyott az októberben vett adag), és elkezdtem a vasat. Lehet összefüggés ezekkel, vagy tényleg inkább a mozgás lesz?

Címkék: gyógyszer futás édesség fehérje összegezés

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://prettywitch.blog.hu/api/trackback/id/tr113908478

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nyahu · http://ceshireketket.blogspot.com/ 2012.01.28. 09:16:18

Egy hős vagy! Este 11kor én már az orromat se dugom ki, nem hogy fussak:) A duplázásért meg külön piros pont, ugye jól értettem hogy egy napon 2x voltál?:)
A négercsók csábító, én is szeretem:)

PrettyWitch 2012.01.28. 09:25:38

@Nyahu: Nem voltam kétszer egy nap, hanem szerda - csütörtök - péntek, csak szórakozott velem a blog.hu.

A dicséret Lenit illeti, hogy egyáltalán eszébe jutott.

thatsme 2012.01.30. 00:05:01

olyan fura, hogy azt írod, fehérjeturmixot "ettél" :) mondjuk fél deci tejből tényleg szinte szilárd halmazállapotra jöhet ki :D végül turmixolod, vagy shake-eled?

PrettyWitch 2012.01.30. 18:01:40

@thatsme: Fél dl tej + 1,5 dl víz. Shakerben csináltam, mert a turmixom bedöglött, és még nem foglalkoztunk vele, volt millió egyéb teendő az új lakásban eddig. na meg a shakerben is teljesen homogén lett. Az eredmény pudingszerű, egy kis tálkányi, amit kiskanállal kanalaztam, az érzés kedvéért :)
süti beállítások módosítása