Bemutatkozás helyett

Fél év alatt megszabadultam 20+ kg-tól (UPDATE: egy év alatt 30 kg-tól), és ahelyett, hogy egy emelet megmászása után lihegnék, ma 32 perc (UPDATE: 30 perc) alatt futok 5,2 km-t. Nincs rá semmilyen csodadiéta, gyógyszer vagy recept, a képlet nagyon egyszerű: kevesebb energiát vigyél be a szervezetedbe, mint amennyi naponta elhasználsz. Hogyan? Ehhez próbálok segítséget nyújtani a saját tapasztalataim leírásával, közben remélve, hogy az írás és a nyilvánosság engem is rászorít arra, hogy ne hagyjam abba, és elérjem azt az alakot, ami után megfordulnak a pasik az utcán :) ABSZOLÚT UPDATE: 2012. december 28. napjára babát várunk :) Ennek örömére a fogyókúrát felfüggesztettem, de a kalóriaszámolást és a tápanyagarányokra való odafigyelést, valamint a megengedett mozgást továbbra is megtartom. Ennek fényében picit megváltozott az újabb bejegyzések jellege, de a blog továbbra is az egészséges étkezésről fog szólni, nem szándékozom baba-mama blogba átmenni. Elérhetőség: prettywitch@hotmail.hu

Utolsó kommentek

  • leningrad: Vissza, vissza, visssza! :) (2015.06.14. 00:48) Újrakezdés
  • PrettyWitch: @Irén Hegyi: Gratulálok, ügyes vagy! (2014.03.24. 18:47) Újrakezdés
  • Irén Hegyi: @PrettyWitch: tegnap mérlegeltem. -8 nál tartok!!! wááá :)) mondjuk az elmúlt héten 3x bicajozt... (2014.03.24. 15:25) Újrakezdés
  • PrettyWitch: @Irén Hegyi: Én azért ettem sok tejterméket, mert nem vagyok nagy húsevő, fehérje meg kellett. Meg... (2014.03.19. 20:23) Újrakezdés
  • Irén Hegyi: @Tiktak: igen, elírtam. bocsi. heti fél, az biztos. Próbáltam a PrettyWitch által leírt kórházi di... (2014.03.19. 19:11) Újrakezdés
  • Utolsó 20

A költözés és sok egyéb miatt nem igazán volt kedvem és időm írni, na meg azért sem, mert az esti étkezések nem igazán úgy sikerültek, ahogyan annak egy fogyókúrában helye volna. Gyakorlatilag minden este ettem olyat, amit nem kellett volna - legtöbbször pár falatot K. vacsorájából, de pl. forralt bort is ittam -, és erre a legkevésbé sem vagyok büszke, és egyáltalán nem tartom követendőnek. Csak valahogy mostanában más állt a fontossági lista élén, nem pedig az, hogy lefogyjak. Még az a szerencsém, hogy az eredeti napi limitem 1200 kalória volt, ami a bűnözések folytán 1400-1500 körülire csúszott fel, és - amint majd alább látható lesz - fogyni még ezzel is lehet. Azt, hogy mennyire volt egészséges a napi étkezések elosztása, összetétele, inkább hagyjuk :( Nem kezdek fogadkozni, hogy innentől márpedig mindent be fogok tartani, mert úgyse fogok. De azért leírom, miket ettem, mert így korrekt.

Jöjjenek a számok:

Hétfő: 75,2 kg. Na igen, látszik a hétvégi eszetlen kajálás.

Este konkrétan a túrógombócnak nem tudtam ellenállni...

Kedd: 74,9 kg. Kicsit csökkent, de még mindig sok.

Megint az esti akaraterővel volt gond, nem nagyon bírom ki, ha mellettem finomat esznek. Régebben nem volt gond, később egy pici falat is elég volt, most már viszont újra megettem K. maradék kajáját. Rá kellene vennem, hogy ne hagyjon ott semmit, vagy azonnal dobja ki (ez egy darabig működött).

Szerda: 74,6 kg. Újabb csökkenés, ha nem is sok.

A bűnözéseket elkerülendő, uzsonnáztam. Nem tudom, hogy ennek köszönhető-e, de végre rendesen kibírtam a vacsorát. Na meg azért is, mert szerda este futottunk a csajokkal, és futás után kevésbé vagyok éhes. Egyébként 36 perces Margitsziget-kör volt, beszélgetve... ilyenkor mindig eszembe jut, hogy kéne menni egy próbakört egyedül, zenére, hogy tudom-e már 30 alatt, de aztán sose tudom rávenni magam :( Újdonság volt, hogy Hortensia is jött velünk, most először, és először futotta végig a Margitsziget kört, ami semmiféle problémát nem jelentett neki :) Jó érzés látni, ahogy nő a csapat. Mindig eszembe jut, hogy Debra, Thatsme és Leni, na meg a Lifetilt nélkül most otthon TV-znék, fele ennyi kondival, és valószínűleg pár kilóval nehezebben...

Csütörtök: 73,8 kg. Újra 74 alatt, visszaértem karácsony elé. Újra... :( De azért ennek is örülök, viszonylag gyorsan visszament, ha a hétfői állapotokat nézzük.

A vacsora előtti forralt bor egy spontán kocsmázásnak volt köszönhető. Persze ihattam volna vizet is, de ennyi akaraterőm újfent nem volt, mint ahogy a vacsoránál sem. Legalább most már a saját vacsorámat kihagytam, és csak K-éba ettem bele; annyival is kevesebb kalória. Az esti futás sajnos kimaradt, pedig terveztem, mert rohadtul fájt a térdem az előző napitól, és nem is tudom, miért :(

Péntek: 74 kg.

A vacsora a szokásos, kezd belőle rendszer lenni, pedig nem kellene :(

Szombat: 73,8 kg. Jó újra 74 alatt lenni!

(Innen majd újabb posztban írom majd tovább, mert a blog.hu nem tud ennyi táblázatot kezelni - vagy én vagyok béna...)

Címkék: önuralom összegezés

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://prettywitch.blog.hu/api/trackback/id/tr583543274

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

leningrad · http://malackacico.blog.hu/ 2012.01.15. 14:44:29

Mehehe, ne szomorkodj, en ma reggel mertem magam, nem tudtam sirjak vagy rohogjek, szenhidrat-megszoritassal, 50km futas + 3 oranyi edzes utan 53.6 kilo vagyok :D:D:D (53.2-vel kezdtem, es menet kozben 52.1-52.7 kozotti sulyokat mertem random... ma reggelig :D)

Figy, nagyon kellenenek a kepek, mert ugy nez ki csak azokon fog latszodni barmi is :( Vallalod?

PrettyWitch 2012.01.15. 14:57:19

@Leningrad: Persze, jövő héten kedden és csütörtökön reggel tudok átmenni, ha az úgy jó, majd beszéljük meg.
Nálad amúgy sem a mennyiségi fogyás volt a cél, hanem inkább az izmosodás, pici átrendeződés. Ez az edzések miatt lehet, hogy meg is történt, csak nem a kilók mutatják, hanem a feszesedés meg a centik. Tényleg, azokkal hogy állsz?

thatsme 2012.01.15. 18:29:22

Szerintem ez természetes, még be kell rendezkedni a lakásban, megszokni, stb... megértem, az első héten amikor nyár után felköltözöm a koliba, én se nagyon tudnék odafigyelni rá, hogy mikor mit, akkora itt a rumli...

PrettyWitch 2012.01.15. 19:03:06

@thatsme: Szeretném a költözködésre fogni, és részben nyilván közre is játszott, de a legnagyobb hiba az akaraterő hiánya volt esténként :(
süti beállítások módosítása