Bemutatkozás helyett

Fél év alatt megszabadultam 20+ kg-tól (UPDATE: egy év alatt 30 kg-tól), és ahelyett, hogy egy emelet megmászása után lihegnék, ma 32 perc (UPDATE: 30 perc) alatt futok 5,2 km-t. Nincs rá semmilyen csodadiéta, gyógyszer vagy recept, a képlet nagyon egyszerű: kevesebb energiát vigyél be a szervezetedbe, mint amennyi naponta elhasználsz. Hogyan? Ehhez próbálok segítséget nyújtani a saját tapasztalataim leírásával, közben remélve, hogy az írás és a nyilvánosság engem is rászorít arra, hogy ne hagyjam abba, és elérjem azt az alakot, ami után megfordulnak a pasik az utcán :) ABSZOLÚT UPDATE: 2012. december 28. napjára babát várunk :) Ennek örömére a fogyókúrát felfüggesztettem, de a kalóriaszámolást és a tápanyagarányokra való odafigyelést, valamint a megengedett mozgást továbbra is megtartom. Ennek fényében picit megváltozott az újabb bejegyzések jellege, de a blog továbbra is az egészséges étkezésről fog szólni, nem szándékozom baba-mama blogba átmenni. Elérhetőség: prettywitch@hotmail.hu

Utolsó kommentek

  • leningrad: Vissza, vissza, visssza! :) (2015.06.14. 00:48) Újrakezdés
  • PrettyWitch: @Irén Hegyi: Gratulálok, ügyes vagy! (2014.03.24. 18:47) Újrakezdés
  • Irén Hegyi: @PrettyWitch: tegnap mérlegeltem. -8 nál tartok!!! wááá :)) mondjuk az elmúlt héten 3x bicajozt... (2014.03.24. 15:25) Újrakezdés
  • PrettyWitch: @Irén Hegyi: Én azért ettem sok tejterméket, mert nem vagyok nagy húsevő, fehérje meg kellett. Meg... (2014.03.19. 20:23) Újrakezdés
  • Irén Hegyi: @Tiktak: igen, elírtam. bocsi. heti fél, az biztos. Próbáltam a PrettyWitch által leírt kórházi di... (2014.03.19. 19:11) Újrakezdés
  • Utolsó 20

Van egy barátnőm, aki legalább annyira utál futni, mint én, de rajta csak kb. 1-2 kg felesleg van maximum, az is ott, ahol egy nőnek nem árt. Nem azért, mert szerencsés alkat volna, hanem megdolgozik érte: évek óta odafigyel az étkezésekre, és elég gyakran jár tornázni is (step aerobik, alakformálás, ilyesmik). Futni viszont utál. Ennek ellenére idén - talán picit az én hatásomra is - elkezdett futni, de tervezetten: előbb 5 alkalommal 5 perc futás, 5 perc séta 60 percen át, majd újabb 5 alkalommal 6 perc futás, 4 perc séta. Most volt ebből a sorozatból utolsó, a tervei szerint a nyárra meglesz a séta nélküli 60 perc futás.

Az előbbi rendszer miatt csak egyedül szeret futni, de ma reggel kivételesen elmentünk együtt a Margitszigetre. Mondtam, hogy én szívesen alkalmazkodom bármihez, de menjünk el, mert egyedül nem fogom tudni rávenni magam a mozgásra. Az eredmény meglepő volt: ezzel a módszerrel 41 perc volt körbe a Margitsziget. Ha belegondolok, hogy amikor először körbe tudtam futni megállás nélkül, az volt 40 perc körül, akkor nem tudom, hogy sírjak-e vagy nevessek. Az mindenesetre jól esett, hogy szerinte nekem nem okozott gondot a futás közbeni beszéd, és még ez a mondat is elhangzott: "nem szeretnék olyan izmokat a lábamra, mint a tieid" :)

Tervbe volt véve mára, hogy esetleg este is futok egyet, ha a csajok jönnek, de végül elég zűrösen alakult minden, nemcsak nekem, úgyhogy ez kútba esett. Kellene még mennem a héten, felkészülve a nagy családi evésekre, de nem tudom, lesz-e még rá időm és erőm. Zűrös ez a karácsony, lakásfelújítással és költözködéssel egybekötve.

Címkék: csajok futás

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://prettywitch.blog.hu/api/trackback/id/tr843479527

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

B.-né Erika 2011.12.21. 09:05:14

Nálunk is most zűrös minden a gyerekek betegek, a lakás romokban, és nagyon úgy néz ki karácsonykor is még fűtést fognak csinálni, nem lesz rend soha!! vagy csak szilveszterre. Most én is keresek valakit aki futna velem mert így télen valahogy motiválnánk egymást. Egyenlőre nem találtam, senki nem fut télen :( csak én fogok :(

PrettyWitch 2011.12.21. 09:08:27

@B.-né Erika: Pont rád gondoltam, a fűtésszereléses fényképed felidézte a nálunk is uralkodó állapotokat, bár lassan alakul, de már jó lenne, ha kész lenne! Mi szerencsére még nem lakunk benne a felújítás alatti lakásban, de szerettük volna a karácsonyt ott tölteni... most már a szilveszterben is csak halványan merek reménykedni... :(

Volt egy barátnőd, aki elkezdte veled csinálni a programot, őt nem lehetne belelkesíteni futásra? Nekem már nem az számít, hogy a saját eredményeimen javítsak, hanem hogy bárkivel, bárhogyan alkalmazkodva is, de elmenjek, mert nehezen indulok el...

B.-né Erika 2011.12.21. 10:21:51

@PrettyWitch: A csajok ilyenkor már nem futnak, sőt senki, majd valamelyik pasit befűzöm :) vagy az unokaöcsémet, bár Ő dolgozik sokat.. A barátnőm aki elkezdte volna velem az a program előtt közvetlenül mikor hívtam menjünk tornázni sétálni vagy valami: _- nem most nem érek rá állásinterjúra megyek!- délután 4-kor.. aztán kiderült, hogy másnap, csak ez volt neki a kifogás a fél órás séta/torna kibújására. Még párszor próbálkoztam, de nem erőszak a disznótor, ha arra nem veszi a fáradtságot akkor én miért?- így nem töröm magam, miatta nem. A másik aki jött volna velem futni tudom, hogy tavasszal jönni fog! de Ő csak a mozgást csinálná a diétát nem, imádja a colát chipssel :)sütivel.. megértem, én is függő voltam :)

PrettyWitch 2011.12.21. 12:25:28

@B.-né Erika: Ha pasikat fűzöl be hozzá, akkor igencsak javulni fog a sebességed :)
Igazad van, aki nem akarja, azt ne erőltesd, mindenkinek magának kell fejben odáig eljutni, hogy elszánja magát. Sajnos ez nekem elég sokáig tartott, de megtörtént.
süti beállítások módosítása