Bemutatkozás helyett

Fél év alatt megszabadultam 20+ kg-tól (UPDATE: egy év alatt 30 kg-tól), és ahelyett, hogy egy emelet megmászása után lihegnék, ma 32 perc (UPDATE: 30 perc) alatt futok 5,2 km-t. Nincs rá semmilyen csodadiéta, gyógyszer vagy recept, a képlet nagyon egyszerű: kevesebb energiát vigyél be a szervezetedbe, mint amennyi naponta elhasználsz. Hogyan? Ehhez próbálok segítséget nyújtani a saját tapasztalataim leírásával, közben remélve, hogy az írás és a nyilvánosság engem is rászorít arra, hogy ne hagyjam abba, és elérjem azt az alakot, ami után megfordulnak a pasik az utcán :) ABSZOLÚT UPDATE: 2012. december 28. napjára babát várunk :) Ennek örömére a fogyókúrát felfüggesztettem, de a kalóriaszámolást és a tápanyagarányokra való odafigyelést, valamint a megengedett mozgást továbbra is megtartom. Ennek fényében picit megváltozott az újabb bejegyzések jellege, de a blog továbbra is az egészséges étkezésről fog szólni, nem szándékozom baba-mama blogba átmenni. Elérhetőség: prettywitch@hotmail.hu

Utolsó kommentek

  • leningrad: Vissza, vissza, visssza! :) (2015.06.14. 00:48) Újrakezdés
  • PrettyWitch: @Irén Hegyi: Gratulálok, ügyes vagy! (2014.03.24. 18:47) Újrakezdés
  • Irén Hegyi: @PrettyWitch: tegnap mérlegeltem. -8 nál tartok!!! wááá :)) mondjuk az elmúlt héten 3x bicajozt... (2014.03.24. 15:25) Újrakezdés
  • PrettyWitch: @Irén Hegyi: Én azért ettem sok tejterméket, mert nem vagyok nagy húsevő, fehérje meg kellett. Meg... (2014.03.19. 20:23) Újrakezdés
  • Irén Hegyi: @Tiktak: igen, elírtam. bocsi. heti fél, az biztos. Próbáltam a PrettyWitch által leírt kórházi di... (2014.03.19. 19:11) Újrakezdés
  • Utolsó 20

Adós vagyok a tegnapi és a mai kajálások táblázataival.

Tegnap:

REGGELI: 50 g magvas zsömle 250 kcal/100g 125 kcal

3 g margarin 320 kcal/100g 10 kcal
EBÉD: 250 g light gyümölcsjoghurt 60 kcal/100g 150 kcal
VACSORA:

gyros tál, kb.

800 kcal
NAPI ÖSSZES:




1084,6 kcal

 

A gyros tálhoz egy fél pitát sajnos megettem, ezért számoltam 800 kalóriával. Ha csak egy normál méretű, zöldköreten kívül mást (rizs, tészta, sült krumpli) nem tartalmazó, és nem vészesen zsíros gyros tálról van szó, szerintem a kb. 600 kcal reális becslés. Gyros szendvicsre - ha palacsintatészta szerű pitában van, nem pedig a kenyérfélében - 500 kcalt szoktam számolni, kiindulva abból, hogy a McDonalds wrap-je (a grillcsirkés) 425 kcal.

Ma:

REGGELI: 50 g tönkölyzsömle 222 kcal/100g 111 kcal

3 g margarin 320 kcal/100g 10 kcal
EBÉD:

Cityfood dubarry pulykamell brokkolival

492 kcal



Cityfood ribizlis szelet

169 kcal
VACSORA: 3 db LIDL abonett 27 kalória/db 81 kcal

10 g savanyú uborka 12 kcal/100g 1 kcal

25 g bolti körözött 175 kcal/100g 44 kcal

25 g csirkemell sonka 104 kcal/100g 26 kcal

250 g light gyümölcsjoghurt 60 kcal/100g 150 kcal
NAPI ÖSSZES:




1083,55 kcal

 

A vacsora megint majdnem sok lett, de a joghurttal szerencsére az édesség utáni vágyam egész jól kielégült :) Amúgy ez a joghurt az eddigi legjobb, amit kóstoltam, ízre és kalóriára, ez a LIDL light gyümölcsjoghurtja (nekem a fügés jön be a legjobban). Emellett van egy fahéjas almás is (talán Zott?), ami hasonló kalóriatartalmú, de nincs benne darabos rész, ezért kevésbé laktat, és persze kisebb is...

Ma reggel amúgy újra 75 kg alatt voltam, 74,8 kg, és szerintem azért lett több, mint előző nap, annak ellenére, hogy csak 1080 kalóriát ettem, mert a gyros tálat eléggé késő este ettem meg, és utána hamar el is aludtam. Csak nem hülyeség az az elv, hogy elalvás előtt 3-4 órával (nem pedig 6 után! mert ha én később megyek aludni, mint az átlag, akkor nekem nyilván nem a 18.00 a meghatározó) már nem kéne enni, mert az jobban hasznosul.

Ja és nem röhögni az 1 kalóriás savanyú uborkán, a táblázatom számolja szépen magától, és csak igyekszem beírni mindent :)

Címkék: összegezés

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://prettywitch.blog.hu/api/trackback/id/tr563349180

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása