Bemutatkozás helyett

Fél év alatt megszabadultam 20+ kg-tól (UPDATE: egy év alatt 30 kg-tól), és ahelyett, hogy egy emelet megmászása után lihegnék, ma 32 perc (UPDATE: 30 perc) alatt futok 5,2 km-t. Nincs rá semmilyen csodadiéta, gyógyszer vagy recept, a képlet nagyon egyszerű: kevesebb energiát vigyél be a szervezetedbe, mint amennyi naponta elhasználsz. Hogyan? Ehhez próbálok segítséget nyújtani a saját tapasztalataim leírásával, közben remélve, hogy az írás és a nyilvánosság engem is rászorít arra, hogy ne hagyjam abba, és elérjem azt az alakot, ami után megfordulnak a pasik az utcán :) ABSZOLÚT UPDATE: 2012. december 28. napjára babát várunk :) Ennek örömére a fogyókúrát felfüggesztettem, de a kalóriaszámolást és a tápanyagarányokra való odafigyelést, valamint a megengedett mozgást továbbra is megtartom. Ennek fényében picit megváltozott az újabb bejegyzések jellege, de a blog továbbra is az egészséges étkezésről fog szólni, nem szándékozom baba-mama blogba átmenni. Elérhetőség: prettywitch@hotmail.hu

Utolsó kommentek

  • leningrad: Vissza, vissza, visssza! :) (2015.06.14. 00:48) Újrakezdés
  • PrettyWitch: @Irén Hegyi: Gratulálok, ügyes vagy! (2014.03.24. 18:47) Újrakezdés
  • Irén Hegyi: @PrettyWitch: tegnap mérlegeltem. -8 nál tartok!!! wááá :)) mondjuk az elmúlt héten 3x bicajozt... (2014.03.24. 15:25) Újrakezdés
  • PrettyWitch: @Irén Hegyi: Én azért ettem sok tejterméket, mert nem vagyok nagy húsevő, fehérje meg kellett. Meg... (2014.03.19. 20:23) Újrakezdés
  • Irén Hegyi: @Tiktak: igen, elírtam. bocsi. heti fél, az biztos. Próbáltam a PrettyWitch által leírt kórházi di... (2014.03.19. 19:11) Újrakezdés
  • Utolsó 20

Összecsapnak a fejem felett a hullámok, úgy tűnik, nem bölcs dolog terhesen a harmadik trimeszterre egy főállást és egy félállást vállalni...egészségileg rendben vagyok, csak hullafáradt.

Úgyhogy most amíg kicsit ki nem tisztul a helyzet (remélem, pár nap alatt ez megoldódik) nincs új poszt. Sajna nincs erőm követni a korábbi rendszert, későn érek haza esténként, és még akkor is kell kicsit dolgoznom, a blogra (meg a tornára) most nem maradt sem időm, sem energiám :(

PS: Scala, mi van veled?

7 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://prettywitch.blog.hu/api/trackback/id/tr764833559

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mileszebbol.blogspot.com 2012.10.11. 22:33:21

Van ilyen! Csak szépen, okosan és fontossági sorrendben, pihenj és lazíts, minden rendben lesz :)

Scala 2012.10.11. 22:39:14

Szia Drága!
Nagyon vigyázz magadra!
Egyben vagyunk, terminustúllépés lesz, ma voltunk vizsgálaton, úgy tűnik. Bár a doki szerint neki nagyon tetszik, csakhogy a fej még fent.
Holnaptól naponta CTG, hétvégén az osztályon, hétköznap az ambulancián. Terminus utáni napon ultrahang vizsgálat is, hogy a méhlepény kellően ellátja-e a bébit.
A méhszáj nem olyan, amilyennek a kobak által okozott fájdalmak miatt hittem. :-(
Picit letörtem, de mondta az orvosom, hogy ne tegyem. Ebből még bármi lehet.
Nem olvasok netes leírásokat, mind úgy kezdődik, hogy "lehetséges, hogy már jó ideje kezedben tartod a kisbabádat"...
Nálam a terminus tuti jól van belőve, kiszámoltam, arra ráhúz két napot a lédi rendben, de nem szeretném ha nagyon sokkal mennék tovább, mert akkor fenyegetni kezdenek minket... :-)
A lakcímem immáron a 8 éves házasság alatt először közös a férjemmel, elintéztem így a 40. héten, a baba iratai ide érkeznek majd. :-D
Fáradékonyság az van.
A lépcsőházban szétverik az elektromos hálózatot, két napja kezdték, a szintünkön elvileg végeztek. Mikor máskor.
Megőrjít a gyomorsav tegnap este és ma.

PrettyWitch 2012.10.13. 16:31:52

@Scala: A lakcímünk 10 év után nekünk is a héten lett közös :) az apasági nyilatkozat előtt elintéztük azt is.

Ne aggódj a túlhordás miatt, jó helyen van a baba, valamiért biztosan szüksége van még egy pár nap nyugis bentlétre :) Te már nyugodt lehetsz afelől, hogy biztosan nem jön hamar, mindene szépen kifejlődött :) én mostanában kezdtem egy picit ezen parázni, és mondogatni neki, hogy december előtt nem jöhet :)

Kitartás, már csak napok kérdése! Addig pihenj nagyon sokat, próbálj úgy helyezkedni, hogy ne nagyon nyomjon a pici. Gyomorsavra a dokim szerint mehet a Rennie, de én nem mertem, viszont a pattogatott kukorica bevált.

Ha esetleg nem gond, mérnél a kedvemért egy körméretet centiben, ahol a legnagyobb vagy?

Puszi!

Scala 2012.10.13. 17:39:49

@PrettyWitch: Hello!
Tegnap du. nagyon jót aludtam, aztán fél éjjel nem, gyomorsav, rossz gondolatok, katasztrofizálás. Olvasok egy könyvet buddhista gondolatokkal, sík ideg lettem tőle éjjel. :-D
(Egyébként nagyon értékes mondandó van benne javarészt, érdemes elolvasni, nem mindenben értek egyet, de a 80%-a nagyon igaz).
Ma vettem egy Orhan Pamuk könyvet (A fehér vár), azt fogom olvasni az elkövetkező napokban. Ha amire végzek nem született meg a kicsi, megveszem a következő Orhan Pamukot (Nevem piros), kilenc nap történése 600 oldalban leírva. Az a jó Pamukban, hogy vontatott, pont ez kell nekem figyelemelterelésre.
A mai CTG eredménye, hogy a drága gyermeknek esze ágában sincs ma jönnie, és holnap sem valószínű.
Tegnap állítólag - én nem éreztem - front volt, négy szülés is lement a klinikán, egy szabad apartman van. Lassan mindenki leköröz? :-D Mindegy, annyira negatívra sikerült a tegnap éjjelem, és már a lábfejem is kicsit dagadtabb, csak az edzőcipőm esik jól, abba mentem ma mindenhova, de szép darab lila adidas, megdicsérte anyu is, na szóval most nagyon kijöttek a héten a nehézségek. És emiatt nem tagadom szenvedek, a kelleténél lehet jobban is, merthogy eddig elképesztően jól voltam.

Mérés: 109-110 cm, köldöknél.

PrettyWitch 2012.10.13. 17:49:19

@Scala: Tegnap éjjel volt valami, én is fenn vagyok 6 óta, nem bírtam visszaaludni :(

Én megőrülnék az ilyen vontatott olvasmányoktól, nem lenne jobb valami szórakoztató, könnyedebb, kikapcsoló könyv? Akkor hátha nem gondolkoznál rossz dolgokon, legfeljebb azon, hogy vajon ki ölte meg az inast :)

Ami még jó lehet napközbenre: sorozatnézés a férjeddel. Nekünk bejött :)

Köszi a mérést, sejtettem, hogy nagyobb leszek a végére :)

Scala 2012.10.13. 18:09:38

@PrettyWitch: A sorozatnézés végig ment a várandósság alatt, legalábbis amikortól tudtam újra nézni képernyőt (9-16. hétig émelyegtem-hánytam tőle). Az elnök emberei 1-7. évad, The Sopranos 1-6. évad. :-)))
Most már nincs mit nézni, néha netről a The Good Guys-t, azon sokat röhögcsélek, és be is altat egy rész után.
Pamuk: szeretem a minőségi irodalmat, engem a gagyi idegesít. Most nem kell hogy izgalmas legyen. Jó, ha monoton.

Elmegyünk este sétálni, és lehet nyomok egy BA-Détár Enikő tornát, a séta tuti jó ilyen helyzetben.

Azt akartam írni, hogy a bent maradás tényleg fontos, mert én azt érzem a kicsin, hogy a 36-38. hét között sokkal többet csuklott, mint a 39., pláne a 40. héten.
Megvan ennek a menete, férjem két héttel korábban jött, és anyósom azt mondta az elején sokkal bambábban evett.

Amikor járkáltunk a huszonhetekben Ausztriába, nekem is beugrott, hogy jaj, mi van ha megindul, de teljesen zárt volt a méhszáj, úgyhogy tudtam én lelkem mélyén, hogy nem lesz gond.
A hozzám hasonlítók (lelki alkat) storyjai mind arról szólnak, hogy 40. hét plusz pár (általában 7! vagy 10!)nap... Majd meglátjuk, most igyekszem nyugodtnak lenni, mert némi negatívat raktam tegnap éjjel a gyerekre. Meg is követem érte, ha találkozunk!

Pattogatott kukorica elfogyott itthon, nem vettem, holnap ha a CTG olyan lesz, mint ma elmegyek moziba! :-) Elhatároztam, meg is nézem a műsort!

PrettyWitch 2012.10.13. 18:14:07

@Scala: Mekkora ötlet a mozi, egy vödör pattogatott kukoricával! Kikapcsol, és úgy élsz, mint a "normális" emberek! Engem mostanában kicsit kiakaszt, hogy nem tudok úgy élni (lépcső, fáradtság, felelősség, ilyesmik), a mozit lehet, hogy én is beiktatom :)

A méhszáj zárt, és semmi okom aggódni, igyekszem nem is gondolni rá, de azért csak eszébe jut néha az embernek...

Jó mozizást!
süti beállítások módosítása