Bemutatkozás helyett

Fél év alatt megszabadultam 20+ kg-tól (UPDATE: egy év alatt 30 kg-tól), és ahelyett, hogy egy emelet megmászása után lihegnék, ma 32 perc (UPDATE: 30 perc) alatt futok 5,2 km-t. Nincs rá semmilyen csodadiéta, gyógyszer vagy recept, a képlet nagyon egyszerű: kevesebb energiát vigyél be a szervezetedbe, mint amennyi naponta elhasználsz. Hogyan? Ehhez próbálok segítséget nyújtani a saját tapasztalataim leírásával, közben remélve, hogy az írás és a nyilvánosság engem is rászorít arra, hogy ne hagyjam abba, és elérjem azt az alakot, ami után megfordulnak a pasik az utcán :) ABSZOLÚT UPDATE: 2012. december 28. napjára babát várunk :) Ennek örömére a fogyókúrát felfüggesztettem, de a kalóriaszámolást és a tápanyagarányokra való odafigyelést, valamint a megengedett mozgást továbbra is megtartom. Ennek fényében picit megváltozott az újabb bejegyzések jellege, de a blog továbbra is az egészséges étkezésről fog szólni, nem szándékozom baba-mama blogba átmenni. Elérhetőség: prettywitch@hotmail.hu

Utolsó kommentek

  • leningrad: Vissza, vissza, visssza! :) (2015.06.14. 00:48) Újrakezdés
  • PrettyWitch: @Irén Hegyi: Gratulálok, ügyes vagy! (2014.03.24. 18:47) Újrakezdés
  • Irén Hegyi: @PrettyWitch: tegnap mérlegeltem. -8 nál tartok!!! wááá :)) mondjuk az elmúlt héten 3x bicajozt... (2014.03.24. 15:25) Újrakezdés
  • PrettyWitch: @Irén Hegyi: Én azért ettem sok tejterméket, mert nem vagyok nagy húsevő, fehérje meg kellett. Meg... (2014.03.19. 20:23) Újrakezdés
  • Irén Hegyi: @Tiktak: igen, elírtam. bocsi. heti fél, az biztos. Próbáltam a PrettyWitch által leírt kórházi di... (2014.03.19. 19:11) Újrakezdés
  • Utolsó 20

Mileszebből ajánlására kipróbáltam Péntek Enikő kismamatornáját, ami ugyan DVD-n nem érhető el, de épp ezért üdítő változatosság :)

A főoldal itt található: http://fittmamablog.hu/index.php/gyakorlatok/kismamatorna/

Én ezeket a gyakorlatokat végeztem:

Bemelegítés: http://fittmamablog.hu/index.php/gyakorlatok/kismamatorna/bemelegites/

Én 5 percig csináltam, addig is épp elég unalmas, és úgy éreztem, hogy kellően bemelegedtem tőle.

Álló gyakorlatok: http://fittmamablog.hu/index.php/gyakorlatok/kismamatorna/ha-allva-is-birod/

Megcseréltem az álló és a fekvő gyakorlatok sorrendjét, valamiért nekem így szimpatikusabb volt.

A hátrafelé guggolós gyakorlatból a kicsiket egyelőre 3 részletben, kis megállásokkal tudom csak végigcsinálni. A saroktolás hátra gyakorlatból a kicsiket eléggé koordinálatlanul csinálom, de hátha még belejövök :)

Fekvő gyakorlatok: http://fittmamablog.hu/index.php/gyakorlatok/kismamatorna/ha-fekve-szereted/

Itt a csípőemelős gyakorlatnál nekem az volt a kulcs, hogy nem az a cél, hogy minél jobban kinyomjam a hasamat, hanem hogy az emelés a farizmok szorításából adódjon.

Comb, pospi, vádli nyújtása: http://fittmamablog.hu/index.php/gyakorlatok/kismamatorna/nyujtogyakorlatok-alsotest/

Előrevettem ezt a gyakorlatsort, rögtön a lábgyakorlatok utánra, mert itt fontos a lenyújtás, nem a karok után.

Vállgyakorlatok: http://fittmamablog.hu/index.php/gyakorlatok/kismamatorna/ne-csak-a-pocid-kerekedjen/

Súlyzóként két fél literes vizespalackot használtam. Van ugyan súlyzóm, de az egyenként másfél kg-os, és képtelen lennék azzal végigcsinálni a gyakorlatsort.

Felkar gyakorlatok: http://fittmamablog.hu/index.php/gyakorlatok/kismamatorna/gyurj-velem-felkarra/

Itt nem igazán értem a "páros kartolás felfelé" gyakorlatsornál, hogy milyen "mindkét gyakorlatból" kellene ismétléseket csinálni. Ahogy én értelmeztem ezt a feladatot, ez csak egyféle: karok összezárva, pici feltolások. A "karnyújtás hátra" gyakorlatot dupla súlyzóval csinálom :)

Felsőtest nyújtása: http://fittmamablog.hu/index.php/gyakorlatok/kismamatorna/nyujtsd-le-a-felsotested/

Ez már kifejezetten élvezet :)

Nekem a fenti gyakorlatsor változóan 45-50 perc közöttre jön ki, attól függően, hányszor számolom el magam közben, és mennyire gyors a zene, ami épp megy a TV-ben.

Van ezen kívül még több gyakorlata is, de nekem egy alkalomra ennyi bőven elég volt.

Ami nagy előnye: bármilyen zene mehet közben (én a zenei TV adók között szoktam szörfölni), és kiszámítható, hogy egy gyakorlatsor meddig fog tartani (nem pedig az egyik lábra tovább, mert RR épp sztorizgat...). És nincs közben semmilyen idegesítő körülmény, csak te, a mozgás és a zene :)

Nehézség: 4 és 5 között valahol, eléggé kifáradtam tőle és le is izzadtam közben.

Címkék: kismamatorna

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://prettywitch.blog.hu/api/trackback/id/tr624770450

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

PrettyWitch 2012.09.20. 14:50:43

Hm, most kommentelhető?

Scala 2012.09.20. 15:45:34

Már vártam ezt a bejegyzés! Megnézem linkekkel, és jövök! :-)