Bemutatkozás helyett

Fél év alatt megszabadultam 20+ kg-tól (UPDATE: egy év alatt 30 kg-tól), és ahelyett, hogy egy emelet megmászása után lihegnék, ma 32 perc (UPDATE: 30 perc) alatt futok 5,2 km-t. Nincs rá semmilyen csodadiéta, gyógyszer vagy recept, a képlet nagyon egyszerű: kevesebb energiát vigyél be a szervezetedbe, mint amennyi naponta elhasználsz. Hogyan? Ehhez próbálok segítséget nyújtani a saját tapasztalataim leírásával, közben remélve, hogy az írás és a nyilvánosság engem is rászorít arra, hogy ne hagyjam abba, és elérjem azt az alakot, ami után megfordulnak a pasik az utcán :) ABSZOLÚT UPDATE: 2012. december 28. napjára babát várunk :) Ennek örömére a fogyókúrát felfüggesztettem, de a kalóriaszámolást és a tápanyagarányokra való odafigyelést, valamint a megengedett mozgást továbbra is megtartom. Ennek fényében picit megváltozott az újabb bejegyzések jellege, de a blog továbbra is az egészséges étkezésről fog szólni, nem szándékozom baba-mama blogba átmenni. Elérhetőség: prettywitch@hotmail.hu

Utolsó kommentek

  • leningrad: Vissza, vissza, visssza! :) (2015.06.14. 00:48) Újrakezdés
  • PrettyWitch: @Irén Hegyi: Gratulálok, ügyes vagy! (2014.03.24. 18:47) Újrakezdés
  • Irén Hegyi: @PrettyWitch: tegnap mérlegeltem. -8 nál tartok!!! wááá :)) mondjuk az elmúlt héten 3x bicajozt... (2014.03.24. 15:25) Újrakezdés
  • PrettyWitch: @Irén Hegyi: Én azért ettem sok tejterméket, mert nem vagyok nagy húsevő, fehérje meg kellett. Meg... (2014.03.19. 20:23) Újrakezdés
  • Irén Hegyi: @Tiktak: igen, elírtam. bocsi. heti fél, az biztos. Próbáltam a PrettyWitch által leírt kórházi di... (2014.03.19. 19:11) Újrakezdés
  • Utolsó 20

A héten próbáltam fehérjében gazdagabban étkezni, ennek az eredménye lett az előbbi két étel, amik finomak, fehérjedúsak és nagyon hamar kész vannak :)

Vöröslencse-főzelék:

voroslencseleves.png

Vöröslencsét a DM-ben vettem, nem olcsó, de nem tudom, máshol mennyibe kerül, mostanában nagyobb boltba nemigen jutottam el. Megmostam, és kb. 3-5-ször annyi vízben (nem emlékszem pontosan) odatettem főni, a vízbe tettem nagyra vágott vöröshagymát, fokhagymát, babérlevelet, ételízesítőt (tudom, hogy nem valami egészséges, de a tartósítómentes leveskockának meg macskakaja-szaga van...) és egy kis házi szárazkolbászt szintén összevágva. Miután felforrt, lefedtem, és leültem kicsit a számítógép elé, tudván, hogy a lencse vagy egy órán át fő. Hát ez nem :) kb. 10 perc után annyira szétfőtt, hogy az egyes lencsedarabokat sem találtam meg benne :) ennek örömére viszont nem kellett sem berántani, sem besűríteni. Az íze nagyon jó lett, K-nak is ízlett (bár amikor mondtam, hogy máskor is fogok ilyet csinálni, akkor nagy hümmögés volt). Próbáljátok ki, seperc alatt kész van, meglepően jó a fehérjearánya, és egy adaggal egész sokáig teltségérzetem volt.

Túrós-barackos krém: korábban már csináltam ilyen krémet meggyel, és az nagyon bejött. Utána Titti megcsinálta nektarinnal, és az is jó volt. Így kitaláltam, hogy mi lenne, ha most barackot tennék bele.

turos.barackos.krem.png

A zöldséges fiú zseniális volt: egyrészt valóban magvaváló barackot adott nekem, másrészt megemlítette, hogy ugyanúgy érdemes pucolni, ahogy a paradicsomot: pár másodpercre forrásban lévő vízbe tenni, és akkor könnyen lejön a héja. Ez be is vált, bár a végére elég mancsos lettem, de nagyon hamar készen voltam a barack pucolásával.

A többi már egyszerű: a xilit kivételével minden hozzávalót beletettem a robotgép alsó, nagyobb edényébe, és a habverő fejjel összekavartam, majd a végén hozzáadtam a xilitet is. Mivel a barack egész édes volt, lefeleztem a korábbi xilit mennyiségét, és milyen jól tettem: a krém így is édes maradt, egy szelet kalóriatartalma ellenben csökkent :) Végül az egészet be egy szétszedhetős tortaformába, folpack, és be a hűtőbe. 3 óra kicsit kevés volt neki, de a nap végére tűrhetően megdermedt. Ez "szerencsére" K-nak nem ízlett, így két nap alatt az egészet én ettem meg :)

Címkék: recept

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://prettywitch.blog.hu/api/trackback/id/tr414668421

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

thatsme 2012.07.20. 21:25:58

jó ez a krém :) de nem cserélted fel a mfp-ban a zselatin és a zabpehely mennyiségét? vagy tényleg csak 2g zabpehely volt benne? :D

PrettyWitch 2012.07.20. 21:42:03

Nem cseréltem fel, hanem elírtam :) 2 zacskó zselatin fix volt benne, az 40g, és 20g zabpehely, csak a 2 után nem írtam ki a nullát... Nagyon nem változtat a végeredményen, de milyen hülye hiba... Köszi!

nemetherika 2012.07.21. 15:44:26

Most nézem Boszi, folytattad a blogot :) gyors visszaolvasok mindent.. azt hittem abbahagytad most kis szünet, jó lesz majd visszaolvasni amikor a pici már ott mászik melletted :) december 28 :) szép dátum,
a vörös lencsét majd kipróbálom, eddig nem mertem, nekem a sima soha nem fő meg.
Jó pihenést nektek!

Tiktak · http://feleakkora.blog.hu/ 2012.07.21. 16:38:09

Örülök hogy bejött a vörös lencse :)

PrettyWitch 2012.07.29. 17:31:13

@nemetherika: Nemhogy megfő, de piszok gyorsan megfő :) kicsit meg is szívatott :)

@Tiktak: Jó volt az ötlet!
süti beállítások módosítása