Bemutatkozás helyett

Fél év alatt megszabadultam 20+ kg-tól (UPDATE: egy év alatt 30 kg-tól), és ahelyett, hogy egy emelet megmászása után lihegnék, ma 32 perc (UPDATE: 30 perc) alatt futok 5,2 km-t. Nincs rá semmilyen csodadiéta, gyógyszer vagy recept, a képlet nagyon egyszerű: kevesebb energiát vigyél be a szervezetedbe, mint amennyi naponta elhasználsz. Hogyan? Ehhez próbálok segítséget nyújtani a saját tapasztalataim leírásával, közben remélve, hogy az írás és a nyilvánosság engem is rászorít arra, hogy ne hagyjam abba, és elérjem azt az alakot, ami után megfordulnak a pasik az utcán :) ABSZOLÚT UPDATE: 2012. december 28. napjára babát várunk :) Ennek örömére a fogyókúrát felfüggesztettem, de a kalóriaszámolást és a tápanyagarányokra való odafigyelést, valamint a megengedett mozgást továbbra is megtartom. Ennek fényében picit megváltozott az újabb bejegyzések jellege, de a blog továbbra is az egészséges étkezésről fog szólni, nem szándékozom baba-mama blogba átmenni. Elérhetőség: prettywitch@hotmail.hu

Utolsó kommentek

  • leningrad: Vissza, vissza, visssza! :) (2015.06.14. 00:48) Újrakezdés
  • PrettyWitch: @Irén Hegyi: Gratulálok, ügyes vagy! (2014.03.24. 18:47) Újrakezdés
  • Irén Hegyi: @PrettyWitch: tegnap mérlegeltem. -8 nál tartok!!! wááá :)) mondjuk az elmúlt héten 3x bicajozt... (2014.03.24. 15:25) Újrakezdés
  • PrettyWitch: @Irén Hegyi: Én azért ettem sok tejterméket, mert nem vagyok nagy húsevő, fehérje meg kellett. Meg... (2014.03.19. 20:23) Újrakezdés
  • Irén Hegyi: @Tiktak: igen, elírtam. bocsi. heti fél, az biztos. Próbáltam a PrettyWitch által leírt kórházi di... (2014.03.19. 19:11) Újrakezdés
  • Utolsó 20

A hétvégén újra ötleteltem azon, hogyan lehetne a túrót számomra fogyasztható állapotba hozni. Az eredmény ízre nagyon jó lett, de az állaga még nem tökéletes.

Itt vannak az összetevők:

turos.meggyes.krem2.png

A meggyet kimagoztam (természetesen TV-nézés közben), majd a túrót (ez most nem Meggle volt, sajnos), a joghurtot, a kimagozott meggyet és a zabpelyhet összeraktam egy tálba, és összekevertem (én a konyhai robotgép alsó nagy tálját használtam, a habverő fejjel). Amikor már kellően egyenletes volt, hozzátettem a Zselatin Fixet (FIGYELEM! ez nem a hagyományos zselatin! ez egy spéci keverék - dr. Oetker -, amit mindenféle előfőzés meg lehűtés nélkül, por alakban lehet hozzátenni a túróhoz, joghurthoz), azzal is kevertem egy kicsit, majd a végén a vaníliás cukrot (aki nem szereti, vagy nem akar cukrot tenni bele, kihagyhatja, nem volt érezhető az ízén, hogy benne van) és a xilitet (helyettesíthető nullkalóriás természetes édesítővel - eritritollal -, és akkor sokkal jobb lesz a kalóriatartalom és a tápanyagarány), és azzal is kevertem egy percig. A végén egy kapcsos tortaformába kiöntöttem, azt becsomagoltam folpack-kal, és néhány órára be a hűtőbe.

Az eredmény: 8 méretes szeletnyi, kb. 1-1,5 cm "vastag", vágható, a tortaforma oldalától elváló, ámde az aljából közepesen sikeresen kiszedhető "torta" lesz, ami - szerintem - isteni finom :) Lehet, hogy ha mind a két zacskó Zselatin Fixet hozzáteszem, nem pedig csak 1,5 zacskót, akkor könnyebb lett volna kiszedni a tortaformából. Legközelebb megpróbálom.

Jó étvágyat!

Címkék: recept

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://prettywitch.blog.hu/api/trackback/id/tr234635247

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ajmfebulosz · http://diajmfebulosz.blogspot.com/ 2012.07.08. 13:34:46

ez ala lehetne valami zabbol keszult piskotafelet tenni, es akkor tenyleg torta lenne. mostanaban nincs kedvem meg ihletem ilyenekkel probalkozni, de jovo heten minden este egyedul leszek itthon, lehet eljatszadozom vele kicsit.

PrettyWitch 2012.07.08. 14:45:24

@ajmfebulosz: Jól hangzik, várom a zabpiskóta receptjét!

Én még arra gondoltam, hogy a tetejét lehetne díszíteni fél meggyekkel, vagy Shapeshifter-féle csokiszósz-csíkokkal.

thatsme 2012.07.08. 18:17:04

ilyesmit én is csináltam, csak egész éjszakára hagytam a hűtőben, szerintem a zselatin fixnél ez számít igazán.

Titti_ · http://tittiolvastar.blogspot.hu/ 2012.07.08. 19:29:35

Ez Z-t érdekelni fogja:)
kipróbálom én is, csak édesítőszerrel, h kevesebb kcal legyen.
Meg igazából bármilyen gyümölccsel elkészíthető gondolom.

PrettyWitch 2012.07.08. 23:24:18

@Titti_: Szerintem bármilyen gyümölccsel működik. Na jó, görögdinnyével talán nem :) Próbáld ki úgy, ahogy Thatsme ajánlotta, egy nappal később a maradék mintha nekem is keményebb lett volna. Ja, és szerintem kellett volna ehhez az adaghoz a 2 zacskó zselatin fix.
süti beállítások módosítása