Bemutatkozás helyett

Fél év alatt megszabadultam 20+ kg-tól (UPDATE: egy év alatt 30 kg-tól), és ahelyett, hogy egy emelet megmászása után lihegnék, ma 32 perc (UPDATE: 30 perc) alatt futok 5,2 km-t. Nincs rá semmilyen csodadiéta, gyógyszer vagy recept, a képlet nagyon egyszerű: kevesebb energiát vigyél be a szervezetedbe, mint amennyi naponta elhasználsz. Hogyan? Ehhez próbálok segítséget nyújtani a saját tapasztalataim leírásával, közben remélve, hogy az írás és a nyilvánosság engem is rászorít arra, hogy ne hagyjam abba, és elérjem azt az alakot, ami után megfordulnak a pasik az utcán :) ABSZOLÚT UPDATE: 2012. december 28. napjára babát várunk :) Ennek örömére a fogyókúrát felfüggesztettem, de a kalóriaszámolást és a tápanyagarányokra való odafigyelést, valamint a megengedett mozgást továbbra is megtartom. Ennek fényében picit megváltozott az újabb bejegyzések jellege, de a blog továbbra is az egészséges étkezésről fog szólni, nem szándékozom baba-mama blogba átmenni. Elérhetőség: prettywitch@hotmail.hu

Utolsó kommentek

  • leningrad: Vissza, vissza, visssza! :) (2015.06.14. 00:48) Újrakezdés
  • PrettyWitch: @Irén Hegyi: Gratulálok, ügyes vagy! (2014.03.24. 18:47) Újrakezdés
  • Irén Hegyi: @PrettyWitch: tegnap mérlegeltem. -8 nál tartok!!! wááá :)) mondjuk az elmúlt héten 3x bicajozt... (2014.03.24. 15:25) Újrakezdés
  • PrettyWitch: @Irén Hegyi: Én azért ettem sok tejterméket, mert nem vagyok nagy húsevő, fehérje meg kellett. Meg... (2014.03.19. 20:23) Újrakezdés
  • Irén Hegyi: @Tiktak: igen, elírtam. bocsi. heti fél, az biztos. Próbáltam a PrettyWitch által leírt kórházi di... (2014.03.19. 19:11) Újrakezdés
  • Utolsó 20

11.
november

Futás

PrettyWitch  |  4 komment

Tegnap többen azok közül a csajok közül, akiknek a blogjaiból erőt szoktam meríteni, elmentek este együtt futni - ha jól értem, akkor debramorgan és thatsme egész biztosan ott volt -, és én is nagyon szívesen mentem volna velük, élőben is megismerve őket, de pont nem volt jó az időpont - nem mintha a héten bármelyik este jó lett volna :(

De azért a kisördög csak bennem volt: nem igaz, hogy mások képesek rá, én meg húzom a számat, hogy hideg van meg nincs kedvem meg ilyenek... úgyhogy ma reggel, munka előtt összeszedtem magamat meg a pasim anyukáját, aki egyébként még mindig aktív szenior sportoló, és kimentünk a Margitszigetre. Indulni együtt indultunk, de hamar szétváltunk: én az elejét szeretem meghajtani, ő inkább az egyenletesség híve, és nem is körben futott.

Az első felét (a Zenélőkút buszmegállónál van egy fatábla, onnan indulok, és a felét a Margit-híd alóli feljövetelnél, talán a 4. lámpaoszlopig számolom, ahol már újra vízszintes a terep) 15:10 körül futottam, ami az eddigi legjobbam, de rendesen ki is készültem. A vége, a teljes kör 32:10 lett, ami azt mutatja, hogy a 32 perces időt most már stabilan tudom futni, viszont az egyenletesség nem az erősségem (konkrétan a szállodáknál már csak az akarat vitt előre).

Mire beértem a fatáblához, az "anyósom" már ott volt (ő visszafordult valahol), és közölte, hogy akkor most a hídon is át fogunk futni. Annyi engedményt tudtam kikönyörögni, hogy a hídra fel még sétáltunk, de amint felértünk, futni kellett... Na ez szemét húzás volt :) de amúgy igaza volt, rondán megfáztunk volna, ha csak sétálunk. Ja, és amit megtanultam tőle: mindig a híd északi oldalán kell menni, mert a szél általában északról fúj, és így el lehet kerülni a kocsik bűzét.

Még egy dolog: többetek tanácsára indulás előtt kb. 15 perccel megettem a DM-es proteinszelet felét; többet nem mertem, féltem, hogy majd viszontlátom. Szerintem a kör első felének jó időeredményéhez ez is hozzátett, az uszodáig úgy mentem, mint aki megtáltosodott :) aztán viszont valószínűleg felhasználtam az összes energiát, ezért ment rosszabbul a vége. Legközelebb megeszem majd az egészet :) cserébe viszont nem reggelizek, mert futás után úgysem kívánom a kaját.

Öltözni rétegesen öltöztem, pamut cuccokat, habár Tamás szerint az nem jó, és volt rajtam sapka meg kesztyű is.

Lenne viszont egy picit érzékeny kérdésem: az orrfúvás csak nekem gond? Hogy lehetne megoldani úgy, hogy ne kelljen hozzá megállni, és levegőt is kapjak?

Címkék: futás

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://prettywitch.blog.hu/api/trackback/id/tr223370389

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nyahu · http://ceshireketket.blogspot.com/ 2011.11.11. 14:09:45

Lassíts le, és fújás, nem kell feltétlenül megállni hozzá. Az én tempómnál ez nem szokott gond lenni, de hát fényévekre vagyok tőled.

PrettyWitch 2011.11.11. 18:32:39

@Nyahu: Nem hinném, pár hónapja még 2 km sem ment megállás nélkül, és a runtiltesekhez képest én sem vagyok sehol sem.
Menet közben nekem valahogy nem megy, de majd igyekszem tökéletesíteni a technikát :)

thatsme 2011.11.12. 12:29:34

@PrettyWitch: nem vagy sehol? :O na ne röhögtess, Debrával 10 hét alatt sem bírtuk 35 alá vinni érdemben a köröket. Akkor szerinted Te hol vagy? Simán a C csoport közepén :D Csak a nagyon elvetemült lányok futnak a B-ben, A-ban meg tudtommal csak fiúk.

PrettyWitch 2011.11.12. 15:07:32

@thatsme: Tamás ezt írta a C csoportról:
"Ebben a csoportban azok lesznek, akiknél már gondot fog okozni a táv lefutása, és egyáltalán nem azért, mert fizikailag ne lennének képesek rá. A legnagyobb gátló tényezők ugyanis fejben lesznek, mert akik itt indulnak azok még nem, vagy nagyon nehezen képesek kijönni a komfort zónájukból, és a sport okozta kihívásokat még szenvedésnek élik meg nem könnyen leküzdendő akadálynak."

Ez tök igaz sajnos rám is. És olyan jó lenne, ha már nem így élném meg a futást...
süti beállítások módosítása