Bemutatkozás helyett

Fél év alatt megszabadultam 20+ kg-tól (UPDATE: egy év alatt 30 kg-tól), és ahelyett, hogy egy emelet megmászása után lihegnék, ma 32 perc (UPDATE: 30 perc) alatt futok 5,2 km-t. Nincs rá semmilyen csodadiéta, gyógyszer vagy recept, a képlet nagyon egyszerű: kevesebb energiát vigyél be a szervezetedbe, mint amennyi naponta elhasználsz. Hogyan? Ehhez próbálok segítséget nyújtani a saját tapasztalataim leírásával, közben remélve, hogy az írás és a nyilvánosság engem is rászorít arra, hogy ne hagyjam abba, és elérjem azt az alakot, ami után megfordulnak a pasik az utcán :) ABSZOLÚT UPDATE: 2012. december 28. napjára babát várunk :) Ennek örömére a fogyókúrát felfüggesztettem, de a kalóriaszámolást és a tápanyagarányokra való odafigyelést, valamint a megengedett mozgást továbbra is megtartom. Ennek fényében picit megváltozott az újabb bejegyzések jellege, de a blog továbbra is az egészséges étkezésről fog szólni, nem szándékozom baba-mama blogba átmenni. Elérhetőség: prettywitch@hotmail.hu

Utolsó kommentek

  • leningrad: Vissza, vissza, visssza! :) (2015.06.14. 00:48) Újrakezdés
  • PrettyWitch: @Irén Hegyi: Gratulálok, ügyes vagy! (2014.03.24. 18:47) Újrakezdés
  • Irén Hegyi: @PrettyWitch: tegnap mérlegeltem. -8 nál tartok!!! wááá :)) mondjuk az elmúlt héten 3x bicajozt... (2014.03.24. 15:25) Újrakezdés
  • PrettyWitch: @Irén Hegyi: Én azért ettem sok tejterméket, mert nem vagyok nagy húsevő, fehérje meg kellett. Meg... (2014.03.19. 20:23) Újrakezdés
  • Irén Hegyi: @Tiktak: igen, elírtam. bocsi. heti fél, az biztos. Próbáltam a PrettyWitch által leírt kórházi di... (2014.03.19. 19:11) Újrakezdés
  • Utolsó 20

Miután volt két napom, amikor este hazaérés után már ülni sem tudtam, majd szombaton a nap felét fekvéssel töltöttem (semmi bajom, csak a fáradtság, baba rugdos továbbra is rendesen, nem hiszem, hogy őt megviselte volna), így szombaton este felé eldönthettem, hogy leülök készülni a jövő heti óráimra, vagy pótolom itt a lemaradást. Úgyhogy gyorsan összeszedem, mit is ettem 2 hete, aztán jöhet az óravázlat.

Előrebocsátom, hogy mozgás egész héten nem volt, mert egyrészről a munka miatt időm nem volt, másrészt amikor lett volna egy kicsi, akkorra meg annyira fáradt voltam, hogy örültem, ha vízszintesbe kerülhetek :(

Hétfő (2012. okt. 1.): nem találtam meg a MFP-ban a tömegadatot... előtte vasárnap 81,1 kg volt.

121001.pngA reggeli, ebéd és vacsora a szokásos, uzsonnára ettem egy hólabda sütit, amivel a kolléganőm kínált meg, és nem tudtam ellenállni. Az összkalória majdnem jó, a tápanyagarány nagyon jó. A túrós vacsorák szépen helyreteszik a tápanyagarányt :)

Kedd (2012. október 2.): 81,7 kg. Nincs mihez viszonyítanom az előző napi adat hiányában.

121002.png

Délelőtt ügyintéztem: okmányiroda, majd szemészet... a szemészet után (minden oké amúgy) muszáj volt ennem valamit (egy szendvics lett a rendelőintézet büféjében), mert nagyon szédültem, pedig reggeliztem. Hazafelé úton fáradt is voltam, nyűgös is, még mindig nem voltam teljesen rendben, és szembejött egy Norbi Update bolt, aminek már nem tudtam ellenállni... Délután órát tartottam, előtte és két óra között előre gyártott, boltban kapható wrapot ettem, finom és viszonylag kevés kalória. Mondjuk nem lehet jóllakni tőle... A vacsi szokásos, utána még lecsúszott egy nem light joghurt is. Ha a délelőtt nem olyan szar, akkor nem lett volna vészes az eredmény, így a kalória sok, a tápanyagarány nagyjából oké.

Szerda (2012. október 3.): 81,4 kg. Fura, hogy lefelé mozdult, lesz ez rosszabb is.

121003.png

Minden étkezés a szokásos, uzsonnára ettem egy kis extra szénhidrátot, de nagyon nem rontottam el vele a napot, és legalább vacsora utáni nasi nem volt. Az összkalória az 1830-as limit alatt van, a tápanyagarány sem lett rossz.

Csütörtök (2012. október 4.): 81,6 kg. Picit felfelé, de az előbbi lefelé sem volt logikus.

121004.png

Délelőtt otthon voltam, dolgoztam, meg összedobtam egy gyors indiai csirkés ebédet. A zöldségkeveréket nem ajánlom senkinek, nagyon nem ízlett, a LIDL-ben kaphatók sokkal finomabbak. Az esti csokit nem kellett volna (a baba is nagyon rugdosott utána), de még így is jó az összkalória is és a tápanyagarány is.

Délután szülésfelkészítő tanfolyam volt (le vagyok maradva azzal is vagy 3 bejegyzéssel, elnézést), utána nőgyógyász, majd este 9 körül jött az asztalos, átbeszéltük, hogy még mi minden apróság hiányzik. Szerinte meglesznek velük október végére, szerintem - a munkatempójukat ismerve - esélytelen, viszont nagyon szépen dolgoznak, úgyhogy megéri kivárni. Csak a baba előtt legyenek kész :) A nőgyógyásznál minden rendben volt, a baba 1500g (a neten talált infó szerint 1200g-nak kéne lennie), a doki szerint még a normális tartomány felső határában van, és sem evéssel, sem vitaminnal, sem tornázással nem tudok hatni a súlyára. A méhszáj zárt, minden oké :) Egy hét múlva vérvétel, a TSH és a vashiány miatt.

Péntek (2012. október 5.): 81,1 kg. Ennek örültem, mert hamarosan centizés.

121005.png

Nem kell megijedni, nem ennyit ettem összesen, csak a vacsorát tippelni sem merem. Este ugyanis találkoztam pár régi haverral, az egyikük lakásán volt a buli, folyt a bor és a pattogatott kukorica... :) Annyira nem volt jó az önuralmam, hogy amíg a többiek boroznak, én ásványvizet igyak, az illúzió kedvéért muszáj volt meggylevet inni (ha már a házigazda volt olyan kedves, és rám is gondolt). A cukros üdítőzés mellé ropi és más rágcsák voltak, egy se egészséges, de ez nem is erről szólt. Nagyon jó volt a hangulat, nagyon jól éreztem magam, egészen éjfélig bírtam is, de addigra - a bortól - a többiek is kidőltek :) Öregszünk...

Szombat (2012. október 6.): 81,3 kg. Hm, ennél én többre tippeltem volna az előző este után...

121006.png

A reggeli a szokásos. Délelőtt a Minimanó nevű boltban szervezett felkészítő tanfolyamokon voltunk, ide - hétvége révén - K. is el tudott jönni. Kétféle tanfolyam volt, az egyik egy 2 órás felkészítés arra, hogy mit kell csinálni, ha a babával hazajöttünk a kórházból: köldökcsonkápolás, fürdetés, öltöztetés; a másik egy fél órás felkészítés arra, mi a teendő, ha a baba nem lélegzik: levegőbefújás, mellkasnyomkodás. Mindkét tanfolyamon élethű babákon gyakoroltunk is. Sok hasznos infó elhangzott, jegyzeteltem, majd ha lesz időm (haha...), leírom ide is.

Sok ésszel nem készültem arra, hogy a tanfolyamok du. 1 óra után érnek véget, és addigra én éhen akarok majd halni, úgyhogy hazafelé gyorskaja mellett döntöttünk, és megpróbáltam összehozni a McDonaldsból valami kevésbé gázos menüt. A McWrap szerintem oké, a Chicken McNuggets is (ha a zsírtól eltekintek), de sajnos K. menüjéhez járt fagyi, amit ő nem kért, én meg megettem... mindkettőt :( A vacsora is innen volt, bevásároltunk akkor már egyben mindent.

Az összkalória kifejezetten jó, a fehérjearány igen gyenge...

Vasárnap (2012. október 7.): 81,0 kg. Ennek nagyon örültem, mert ezen a napon centiztem, és legalább nem olyan borzasztó a végeredmény.

121007.png

A reggeli a szokásos. Ebédre ugyanolyan indiai csirkét csináltam, mint csütörtökön, és elfogyott a maradék mirelit zöldség is, végre; desszertnek vettem az Aldiban tiramisut, mert valami édeset muszáj :) Közben egész nap az óráimra készültem :( Vacsorára sütőtököt sütöttem, amihez elég változatos kalóriaértékeket találtam a neten, amik feltehetően azért szórnak ennyire (26-80 kcal/100g), mert nem mindegy, hogy nyersen vagy sülve mérik. Én mindig mindent nyersen mérek, és kalóriának az itt talált adatot fogadtam el, mert eléggé hivatalosnak tűnt. Sajna utána még ettem a K-nak vett édességből is, amitől a baba újfent nagyon beindult..

Az összkalória csak egy hajszálnyit több, mint kéne, a fehérje nem rossz, a ch kicsit sok.

Dióhéjban ennyit a két héttel ezelőtti étkezéseimről. Az eheti sokkal gázosabb, de arról majd külön posztban, majd, ha újra lesz időm.

Címkék: 27.hét összegezés

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://prettywitch.blog.hu/api/trackback/id/tr554846493

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Scala 2012.10.15. 12:59:13

Írtam a LifeTiltre én is annak a srácnak a duci barátnőjével, "a húsos nők tetszenek dologra, szar ez a vékonyság trend", és elveszett. :-(
Pedig light volt, nem annyira kultúr, mint a tiéd, de light. :-D

Voltunk ma vizsgálaton, leírom a legújabb posthoz.

PrettyWitch 2012.10.15. 21:01:08

@Scala: A pasinak abban tényleg igaza volt, hogy hülyeség eszetlen birkaként követni egy olyan divatot, ami egészségtelen. De azt nem bírtam elviselni, hogy beszólt SS-nek, aki szerencsére maga is belátta, hogy túl sovány lett, és épp az izomépítésen dolgozik.

Azért kár, hogy elveszett a kommented, kíváncsi vagyok, mi az, ami light, de nem annyira kultúr :)
süti beállítások módosítása